Hlavní stránka
Publicistika
comicsDB
Galerie
Auditorium

PŘIHLÁŠENÝ: -----
Toto auditorium je určené comicsářům, nechť se baví o čem chtějí. Jinými slovy, témata debat nemusí být nutně pouze comicsová. Text můžete formátovat html tagy, ale čiňte tak obezřetně, nicméně odřádkovávat stačí jen Entrem (BR se ignoruje). Pro vkládání vlastních příspěvku musíte být zalogovaní, tím se snad zbavíme první vlny primitivu.

Novější 101/132 Starší

vifi [18:47:03 09.05.2003]
king mob: Viíš na Alexe Proyase si tady myslím nikdo nevzpomenul. Smrtihlav je velmi dobrý film s atmosférou knížek P.K. Dicka. ALE! Proyas hlavně natočil Vránu. Neznám comicsovou předlohu. Ale ten film je hodně dobrý!

Turlogh [17:03:04 09.05.2003]
Tedy, nevim, kdo jak, ale pokud bych mel chvilku hodnotit puvodni comicsy jako takove, Spider-man me vzdycky bavil podstatne vic, nez X-men. A ze jsem jich par precetl. Spidey je docela akcni a v zacatcich i zabavny a ma normalni problemy (myslim, krome tech nenormalnich). X-men jsou strasne, ale strasne ukecani! A kdyby aspon nekdy rekli neco noveho, ale melou si porad to svoje do kola: "nase sny o budoucnosti pro mutanty" a bla-bla-bla... Chvilkama jsem se u nich docela huste nudil.

Jak to vidite vy ostatni?

king mob [15:37:02 09.05.2003]
k Batmanovi- ja myslim, ze Batmana prekonal jenom Burton Batman Returns. U me vede dvojka. Jeste k filmum o comicsu, padl tady ten Shaymalan, ale videl nekdo z vas od Proyase Dark City? Samozrejme to u nas uvedli jen na videu a pod nazvem Smrtihlav, neni to tusim ani podle comicsu, ale ma to k nemu dost blizko a je to spicka.

king mob [15:33:19 09.05.2003]
Burton by Spidermana mohl tocit, ale spis nejakou tu depresivni epochu, postStacyeovskou eru, kdy porad vzpomina na Gwen, zije zastrceny v osumtelem cinzaku, chodi utahany domu, nespi, tetka May porad opruzuje... neco z toho vychazelo i u nas

king mob [15:29:16 09.05.2003]
Jinak musim souhlasit s tim, ze Spiderman se povedl, ac jsem byl vcera na pochybach. Oproti Xmenum je to zabava.

king mob [15:26:58 09.05.2003]
Tak jsem to vcera nevydrzel a na Xmen2 zasel. Do pulky vyborny, sem tam nejaky vtipy, hlavne od Wolverina, scenar vybornej, kamera prumer, finale se nakonec trochu plazi, trochu sem se uz nudil, ale to by nemelo ovlivnit objektivni hodnoceni filmu. Celkem vzato to pusobi trochu jako televizni serial, vis co bude v dalsim dile. Singerova strohost se meni v sed a nudu, hlavne kamera. Scenar se mi libil, protoze se vice mene vsechny postavy dostanou ke slovu a maji vice mene najaky vyznam, pribeh pusobi jako vystrizeny z nejake Cleremontovske sagy. Pruser je hlavne v te strohosti, Singer se nesnazi ukazat Xmeny jako velkolepy svet plny fantazie, ale naopak vse stahuje. Kamera je casto v detailech, budovy jen tak probliknou, hlavne u toho konce mi to vadilo, protoze to bylo jako kdyz jdete do nejake stare tovarny v noci a rozsvitite jednu zarivku, chci tim rict chybely tam barvy. Jeste k te velkoleposti Strykerova laborator a jeho muceni mutanti se jenom mihnou, vse je nakonec okecano zas jenom divadelne a sem tam nejaky ten flashback na Wolverinovo utrpeni. Kdyz Magneto lita tak to pusobi jak kdyz kamarada povesite za provaz na stodolu a reknete mu at se kysele sklebi, vylozene je videt jak Mckellena tahnou pri pruletech na nejakem voziku...co stoji za to je souboj Wolverina a Lady Deathstriker, mohl byt klidne delsi. Rozhodne to neni neuspech, ale ja jsem moc nejasal.

king mob [15:24:25 09.05.2003]
Tak jsem to vcera nevydrzel a na Xmen2 zasel. Do pulky vyborny, sem tam nejaky vtipy, hlavne od Wolverina, scenar vybornej, kamera prumer, finale se nakonec trochu plazi, trochu sem se uz nudil, ale to by nemelo ovlivnit objektivni hodnoceni filmu. Celkem vzato to pusobi trochu jako televizni serial, vis co bude v dalsim dile. Singerova strohost se meni v sed a nudu, hlavne kamera. Scenar se mi libil, protoze se vice mene vsechny postavy dostanou ke slovu a maji vice mene najaky vyznam, pribeh pusobi jako vystrizeny z nejake Cleremontovske sagy. Pruser je hlavne v te strohosti, Singer se nesnazi ukazat Xmeny jako velkolepy svet plny fantazie, ale naopak vse stahuje. Kamera je casto v detailech, budovy jen tak probliknou, hlavne u toho konce mi to vadilo, protoze to bylo jako kdyz jdete do nejake stare tovarny v noci a rozsvitite jednu zarivku, chci tim rict chybely tam barvy. Jeste k te velkoleposti Strykerova laborator a jeho muceni mutanti se jenom mihnou, vse je nakonec okecano zas jenom divadelne a sem tam nejaky ten flashback na Wolverinovo utrpeni. Kdyz Magneto lita tak to pusobi jak kdyz kamarada povesite za provaz na stodolu a reknete mu at se kysele sklebi, vylozene je videt jak Mckellena tahnou pri pruletech na nejakem voziku...co stoji za to je souboj Wolverina a Lady Deathstriker, mohl byt klidne delsi. Rozhodne to neni neuspech, ale ja jsem moc nejasal.

johni [22:39:18 08.05.2003]
teda, dneska jsem nějakej ukecanej :) to bude tím vínem :) tak ještě---> češi a superhrdinové: nevim, jestli jsou někteří moji známí vyjímkou potvrzující pravidlo, ale k mému úžasu se většině spider - man film líbil, a to ačkoliv vůbec neznali předlohu...a spidey dopad' dost dobře i u recenzentů, a recenzenti taky předlohu neznali...tak já nevim, no.............od hulka nečekám vůbec nic, ale lize vyjímečných z nějakého nepochopitelného důvodu věřím :) asi to nebude mít moc podobnou atmosféru jako komiks ale představa seanna conneryho jako quatermaina je docela zajímavá...no, uvidím jak to dopadne.

Zack [22:09:58 08.05.2003]
johni: liga vyjimecnych vypada strasne kycovite, ale videl sem jen trailer, treba to bude dobry... ale stejne jako od Hulka toho od ni moc necekam

Zack [22:08:27 08.05.2003]
jeste ke Spider-Manovi... podle me se proste vracime uz k probiranymu tematu Cesi a Superhrdinove... my k tomu proste nemame vztah... proto je Spider-Man ve Statech takovy hit (a to jeste porad) a u nas vetsina lidi ohrne nos. Kazdymu je u zadku, ze efekty sou beckovy (s tim rozpoctem se neni moc co divit), ze herecky vykony nejsou idealni, proste je bere ten pribeh a charakter samotny... na nas vkus tu superhrdiny asi moc zerou... ale oni to nezerou, oni to berou jako naprosto beznou vec...

johni [22:07:25 08.05.2003]
zack --> to jo, ale v komiksu není brána tak smrtelně vážně...

johni [22:06:36 08.05.2003]
aliass--> některý komiksy je prostě lepší neadaptovat..teď jsou sice v módě komiksové filmy, ale to je jen kvůli komerčně úspěšným x-menům, spidermanovi a dost vydělal i daredevil. ale budou dva tři propaáky a pak už snad tolik adpaptací točit nebudou (většina jsou špatný až mizerný). možná nebude tak špatná liga vyjímečných (jak už jsem tu psal), třeba se povede i hellboy.

Zack [22:03:43 08.05.2003]
johni: ad love story... porad ma min mista nez v comicsu :)))

Zack [22:00:46 08.05.2003]
Burton ma vyhodu ani ne proto, ze umi kreslit, ale protoze ma svuj osobity styl vypraveni a vsechno tahne do hodne husty az depresivni atmosfery, i kdyz pribeh muze byt vcelku zabavny. I kdyz comicsy necte, tak vytvarne se jim hodne podoba... proto Batmana od nej nikdo neprekona... Kdyby delal treba Spider-Mana, tak to bude dalsi prumerny film... proste neni to dost divna, temna postava...

aliasss [20:15:57 08.05.2003]
to Johni: Jo, ta adaptace spideyho je někdy zbytečně věrná, ale ve věcech kde by měla být jsou blbosti. Třaba pavučina, která mu lítá jen tak ze zapěstí (žádný vystřelovače). Čekal jsem od Spider-mana prostě mnohem víc, po všem tom hypu (komerčně nejúspěšnější film všech dob i ve vašich kinech už příští měsíc!, s velkou mocí přichází i velká odpovědnot!).

johni [18:49:50 08.05.2003]
batman --> myslim že burton popírá že by si vzal za inspiraci jakýkoliv komisk, ale to je koneckonců jedno. s těma horrorama máš pravdu stejně jako s tim, že schumacher sérii zničil, což mě celkem vadí, kdyby to dostal do rukou někdo kdo z toho nechce udělat pestrobarevnou hovadinu se spoustou zbytečných efektů, třeba by ještě série pokračovala, takhle asi jen tak nějakého batmana jentak někdo nenatočí, což je škoda :(,ale kdyby zas byl batman série á la bond, nakonec by se nějaký "pohřbívač" jako schumacher stejně našel... :(..........spiderman--> jak už jsem tu tuším někde psal, původní komiksy stana leeho jsou pro mě celkem zábavnou oddechovkou a ta adpatace je až strašně moc věrná - a komiks je s skvělými hláškami a podobně, ale to se do filmu moc přenést nedá.pak jsou ve filmu strašný efekty, který mě osovně dost vadily a love story dostává možná víc prostoru než by si zasloužila.prostě film určený (podle mě) pro teenagery/teenagerky který komiks neznaj.......x-meni--> předloha se mi taky celkem líbí (ale samostatnýho wolverina mam radši) díky psychologii postav, která se do filmu dostala asi tak jen v první polovině, pak už je to taky moc popcornový...střihač určitě dostal příliš práce.....

king mob [17:42:04 08.05.2003]
Jak vidis ty spor Spiderman vs. Xmen? Cili kvalita filmu a kvalita zpracovane predlohy.

king mob [17:38:46 08.05.2003]
johni: jasne neni to pravidlo, ze by to musel byt dalsi Kevin Smith (tusim ze Burton ho nesnasi), ale pak to musi byt schopnej autor a tak tomu casto neni. Co se Burtona tyce, tak byl animator, navic kresli sem tam nejaky navrh k filmu a je to nadsenec do B horroru, tahle estetika nema od comicsu zas tak daleko. Je mozne, ze je necte, ale jako jakysi inspiracni vzor pro Batmany si vybral Millera a Moora. Zatimco Schumacher (nebo jak se jmenuje) se vratil do zaprdenych 50 let a cely projekt potopil.

johni [16:13:33 08.05.2003]
nebo ještě upřesnění: burton dle vlastních slov "uznává komiksy jako moderní mytologii, ale nečte je"

johni [16:12:34 08.05.2003]
king mob---> pleteš se v tom, že si myslíš, že burton má s komiksy něco společnýho. burton naopak komiksy spíš nesnáší...takže neznalost komiksů vůbec nemusí být nevýhodou.

king mob [15:08:54 08.05.2003]
ad.problem adaptaci: vetsina reziseru ani nevi, ze nejaky comics existuje. Brian Singer vedel pendrek, u Anga Lee pochybuju, ten pan nula co delal Daredevila asi taky nic. Snad Sam Raimi, ale nevim nevim, do jake miry to zvladl prevest. Cili az na Burtona a Raimiho jsou to lidi co s comicsem nemaji nic spolecnyho. Jelikoz supermanske comicsy zavisi za postavach (dej je jenom k tomu aby byla na zaver nejaka ta rvacka) tak je potreba jim dat tu pravou image. Prvi kdo to pochopil byl Burton, supermani jsou uchylaci (ac se nas komiksy snazi presvedcit o pravenm opaku) a realita to odhaluje ve vsi syrovosti. Barevne elastaky funguji v comicsu, ve filmu selhavaji a tak podle me revoluci prinasi prave Burton s latexovou Catwoman a gumovym Batmanem. Singer to pochopil taky, ale nejak to nezvlad, hold nejde to nacpat do 90 minut. Co ale ocenuju, je ta revolucnost pristupu, predelal v podstate cely svet xmenu, k podobe realne. Raimi uz se vaze vic na comics a nejak mi nesedi ten kostym, vypada smesne. Kdyz se Spideman houpe mestem, tak je to jako v tom kreslenym serialu co bezel na Nove. Jasne z druhy strany to bez promakanyho pribehu nejde, v comicsech se to ztrati, ve filmu to bije do oci. Vetsina lidi na to jde jenom aby se presvedcila, jak si s tim pan xy poradil a jak ty postavy zapojil do pribehu, jak jim promichal osudy atd... Jinak si castecne cenim Judge Dredda, ac jsou tam prohresky uplne silene! Odpustil bych to sundani masky, ale toho vtipneho partaka nikdy! Ale po vytvarne strance to ma hodne plus. Dalsi pristup je Road to Perdition, kdy se na comics vyprdli a udelali z toho proste vyborny film. Asi se mrknu na Xmen2 a Zu Warriors, jak se pochlapili.

vifi [23:50:26 07.05.2003]
A jelikož comics je hodně o kompozici kreseb a vytvárném cítění, doporučuji necomicsový film Frida. Věřte, je to dobré. A skvěle výtvarně zvládnuté.

vifi [23:48:40 07.05.2003]
Dobry comics film by měl vyvolat podobnou atmosféru jakou ma člověk při čtení comicsu. A to se téměř nedaří. Dnes jsem se mrkl na novou upoutavku Hulka. A gratuluju k postřehu té mazané hlavě, která zde před časem komentovala jinou upoutavku. Hulk vážně nevypadá jako těžkotonážní monstrum. Působí moc trikově. Comicsová atmosféra je skvěla v Matrixu. Ten film ma "comicsovou image". Jsem zvědavý na 2.

mára [22:09:26 07.05.2003]
ogre: takze rikas, ze na to ani nema cenu chodit? :)

johni [16:54:57 07.05.2003]
huf....tak se nám tu rozšířila pěkná debtata o komiksových adpatacích....tak zase trochu přispěju: x-meni jednička jsou prostě trochu moc popcornový, i když je na několika místech vidět že ten režisér asi není špatný....spiderman se mi líbil dost málo - špatné efekty, nic moc herci, příšerně vytvořený green goblin...původní komiksy stana leeho mám rád hlevně díky odlehčenosti, vtipným hláškám a tak, a to se na plátno převést nedalo...pak tu z!p zmínil vyvoleného, který je sice skvělý, a jasně komiksový, ale není to adaptovaný komiks tak bych to sem netahal...je nesporný fakt že hodně dobrých komiksových adpatací je hrozně málo a i když se jich teď točí dost,většinou jsou spíš špatné....ale docela věřím Lize vyjímečných

Zack [13:56:28 07.05.2003]
vifi: proto sem kdysi rikal, ze mam radeji filmy, ze kterych ta predloha tolik necaka, jako treba Road to Perdition nebo From Hell...

vifi [11:46:29 07.05.2003]
Comics je obtížně převosditelný na film. plátno. Čtenáři znají děj, znají vzhled postav, v comicsových seriích vystupeuje moře postav apod. To vše ztěžuje vznik filmu. Buď se tvůrci odkloní od comicsové předlohy a "... to jsou pěkní debilové, každej přece ví, že Buřtoman potkal Párkaře během zachraňování Miss Jelito! A oni z nich udělali spolužáky!" nebo se drží předlohy věrně "...to jsou debilové, každej comicsář přece tenhle příběh zná. Díváš se na film a víš, že za chvíli se Buřtoman popere s Řezníkem apod. Film pro lidi, co předlohu neznaj!" Někomu ve filmu chybí tahle postava, dalšímu jiná. Proto je většina adpatací nepovedená. A pokud je je řeč o Spidermanovi. Nežeru jej, ale Zack má pravdu, zde se atmosféru puberťáckého hláškaře podařilo na plátno dostat.

ogre [11:16:28 07.05.2003]
Koniec X2 bol vrcholne americky, vsetko pre popcornzrutov, tymto to posrali (sorry za ten vyraz).

Zack [10:58:50 07.05.2003]
Milan: no ja mam radeji prvniho Batmana... precejen je na muj vkus dvojka uz trochu moc rozjuchana, chybi tam zakladni batmanovska deprese.

Jeste ke zbytecnym postavam... vtip je v tom, ze v comicsu zbytecny nejsou a je jedine chyba scenaristy a rezisera, ze na platne tak pusobi.

Ghost World sem bohuzel nevidel...

Co se tyce konce... bych to tu fakt nerozebiral, precejen je chvili od premiery...

Zack [10:53:29 07.05.2003]
ogre: videl si Avengers nebo jinou klasiku? Spider-Man je jeste mlcoch...

z!p: Unbreakable je hodne zajimavy film s vybornou pointou a takovym tim Busiekovsko-Moorovskym pohledem na superhrdiny :)

zajo: tezko rict, proc porovnavas X-Meny a Spider-Mana... ja pouze tvrdim, ze Spider-Man kopiruje velmi dobre atmosferu puvodni leeovsky serie. X-Meni sou prumerny akcni odvarek, ktery si z comicsu krome postav vzal pramalo. Neni potreba to nejak porovnavat, tohle je muj nazor, se s tim asi budes muset nejak smirit.

Komerce ve filmu te privede k dalsi komerci... nekdo, kdo bude nadseny z X-Menu, tak si nekoupi Bilala... v nekolika malo pripadech si koupi X-Meny a z toho mala mozna par jedincu uz u comicsu zustane... podle me daleko vic lidi to od comicsu jako od inteligentni formy zabavy odradi.

Co se tyce mych zacatku, ja sem asi trochu vyjimka, protoze sem zacinal na klasikach (i kdyz ne Bilal) jako Sin City, The Crow atd. A hodne brzo sem se dostal diky Petrovi Litosovi do tehdejsiho archivu Crwe, takze sem tu fazi "zeru Loba/Spawna/Witchblade" preskocil strasne rychle. Ale jinak mas samozrejme pravdu. Vetsina lidi zacina nejakym mainstremem... ale to sou lidi, co uz jsou naockovany comicsem... ne "civilisti" lakany prumernym akcnim filmem...

Se Storm je problem, ze je naprosto zbytecna ve filmu, kde celkove role postav jsou totalne nevyvazene... vlastne vsechno tahne Wolverine. Doporucuju precist prvnich par cisel uplne prvni serie. Pochopis o cem je teamovka, co znamena vyvazena parta superhrdinu a jak mocna by mela postava Storm byt. Ostatne takrka to samy se tyka Jean Gray.

A myslim, ze neni uplne nutny mi vysvetlovat, ceho je comics plny ci co dal filmu (i kdyz si osobne myslim, ze kvalitni strihy dal soucasnemu comicsu prave film, v zadnym pripade naopak... zapominas drobne na fakt, ze v dobe, kdy se comics menil ze stripu na neco vic uz kinematografie kralovala svetu).

MilanH [10:41:30 07.05.2003]
A okrem toho Daredevil so vsetkymi jeho odkazmi a celkovo nevydarenym pribehom bol na nic. A to mi zmeny oproti predlohe nevadia.

MilanH [10:40:17 07.05.2003]
To all: Mzslim si, ze X1 bol lepsi ako X2 a ze spolu s Batmanom2 je to najlepsie urobeny film podla komiksu. Najma preto lebo bol velmi realny (ak odmyslime superschopnosti). Co sa tyka zbytocnych postav - v X2 bol zbytocny Cyclops, ale predstavte si X-men bey neho, to nejde. A hlavne sa mi pacil aj celkovo zmeneny design, hlavne kostymy (oproti komiksu). To Zack: A co napriklad Ghost World? To bol velmi zaujimavy film so skvelymi hereckymi vykinmi (Birch, Buscemi, Johansson). Ozaj, co si myslite o tom co sa na konci stalo z jednou zo zasadnych postav X-men. Podla mna si to mohli odpustit.

zajo [10:08:45 07.05.2003]
Zack: Ku všetkému ťa najprv privedie komercia . Čo bol tvoj prvý komiks - nebodaj Bilal.? Čo sa týka X-menov taký je aj komiks. X1 začína dej a dvojka ho ďalej rozvíja. Spiderman je nekvalitne prevedený a to nehovorím že tiež pobehuje v latexovom oblečku a ešte má kvázi vytvárač pavučín na oboch rukách. Ak ho to uštipnutie tak poznačilo bolo by normálnejšie keby to ťahal zo zadku a potom hádzal z malou kotvičkou. Tiež to mimochodom hádže dobré svetlo na komiks.:-))). MJ´= Storm. S tým že X -meni sú teamovka a je plná zbytočných a prebytočných postáv , ale Storm patrí k základu. Čo chceš meniť na ponímaní komiksu . Komiks je s väčšej časti plný superhrdinov , zázračných postáv sci - fi.A keď sa do toho dostaneš hlbšie tak zistíš viac. Komiks naučil film strihu , záberom kamier atď - to znamená že dal filmu oveľa viac neš si ktokoľvek myslí.

z!p [09:40:15 07.05.2003]
Nejlepsi comicsovy film (nikoliv podle comicsu) je IMHO Vyvoleny od M. Night Shyamalana (Sesty smysl, Znameni). Neni akcni, ale ma atmosferu a pointu (tzv. indicky konec :-)). Navic na druhem DVD v reg.1 ma byt dokument o comicsech, kde vystupuji Alex Ross (delal design), Frank Miller, Will Eisner, Scott McCloud, Samuel L. Jackson (vasnivy sberatel) a jini. U nas, jako obycejne, vysel jen film. Jinak X1 jsou IMHO dobry, X2 jeste lepsi. Na HBO bych necekal (dabing + 4:3 = pulka filmu v p...)

ogre [09:32:15 07.05.2003]
Zack, myslim ze v tomto Spiderman vedie :-)

Zack [09:28:48 07.05.2003]
ogre: mluveni sam se sebou je naprosto bezny jev v drtive vetsine mainstreamovych comicsu... asi maji poskozeny mozek vsechny postavy...

Zack [09:26:28 07.05.2003]
zajo: jde o atmosferu a tu zatim Spider-Man jako jediny vystihl... Mel si z X-Menu pocit, ze sou to pronasledovani chudaci? Jesne, polopaticky to tam bylo receny, ale mel si ten pocit? Ja teda rozhodne ne. X-Men je postaveny vlastne na tom samem principu jako Spider-Man... maji schopnosti, vetsinou ani moc nevedi co s nimi, a tak bud jako slusne vychovani skautici konaji dobro nebo jako kazdy normalni clovek (priznejme si to) se toho snazi zneuzit. A ti hodni at udelaji cokoliv, stejne sou ti hnusni mutanti. Tohle ve filmu nebylo ani liznuty. Par zoufalych akcnich scen, nekolik srdceryvnych scen, par naprosto zbytecnych postav (napr. Storm), vysledek proste prumer. Aniz byl fanda Spider-Mana, rozhodne mi prisel jako jediny v posledni dobe, ktery vystihl atmosferu predlohy vcelku presne. Samozrejme MJ je velespatna (mysleno jako postava, scenka s promocenym tryckem se mi libila moc, asi jako kazdymu heterosexualovi), ale to uz je osud. Ja na opravdu spickovy comicsovy film tepr cekam a zatim z toho, co se chysta, si taky rozhodne nevyberu... ale ani mi to nejak zvlast neschazi... comics nechavam comicsum

A diky bohu jsou casy, kdy filmari prevadeli predlohu 1:1, davno pryc... a pokud si myslis, ze Singer je pan reziser, tak si predstav, jak by treba vypadali X-Men v rezii napriklad Ridleyho Scotta... :)

ano, filmy jako x-men comics zviditelni... jako primitivni zabavu pro pubertaky s oblibou v uchylacich v latexu :))) To sem si vzdycky pral... :)

ogre [08:29:33 07.05.2003]
Vcera som bol na X2, dobre som sa bavil, slusny film, len ten hnusny prilis americky koniec ma dost nastval. Ale film ako celok stoji za to, doporucujem. A co sa tyka Spidermana, uz v comicse mi vadi to ze vsetko komentuje a bavi sa sam so sebou (asi mu ten pavuk poskodil aj mozog :-)), film bol ubohy beckovy prepis, hnusne efekty, umely pocitacovy spiderman skakajuci medzi budovami, hnus

zajo [07:46:07 07.05.2003]
Za tou vetou o Spidermanovi ako najlepšom prevedení komiksu mal byť veľkýýý otáznik.

zajo [07:44:09 07.05.2003]
Bryan Singer (dufam že som nezhovadil meno ) je podľa mňa tiež pán režisér. Spiderman bol najlepšý prepis komiksu . No neviem že by sa tam dalo hovoriť o hereckých výkonoch. X - meni sú akčný, tak ako celá komiksová séria. S takého pozliepanca a prepletenca to scenárista vytiahol perfektne. Spiderman mal prece zmenených hodne vecí viď vystreľovač pavučín. A čo sa sťažujete na množstvo komiksových filmov. Koľko je prepisov sci fi kníh, fantasy, drám .... . A vy sa sťažujete na tú úbohú 20 cku komiksových filmov. Buďte radi že to zviditeľní komiks, ako taký.

Zack [23:10:20 06.05.2003]
Podle me nejlip prevedeny comics je zatim rozhodne Spider-Man... samozrejme chapu, ze to je presne ta vec, ktera spouste lidem prave vadi (jak se ti aliasssi libi Spider-Man jako comics?). X-Men byl vcelku prumerny akcni film, nic co nadchne, nic co pobouri. Batman je uplne jinde... vyborna atmosfera, vyborne ztvarneny Gotman, uplne jina liga hereckych vykonu (Hal Berry ma sice Oskara, ale herecka je to zoufala, zvlast ve filmech typu X-Men ci James Bond). Navic Batmana tocil Pan Reziser.

Road to Perdition je sice vyborny film (i kdyz sme se kolem toho tu uz jednou hadali, proste ja ho mam rad hodne), ale jako adaptace comicsu je zoufalej. Ja treba osobne sem rad, protoze original mi prisel dost o nicem, nuda, proste comics, ktery sem vzal, precet, rek si "no a???" a odlozil... nebyt filmu, tak za pul hodiny ani nevim, ze sem to cet.

aliasss [21:29:04 06.05.2003]
to Johni: Jasně Batmani jsou skvělí (Road to Perdition jsem neviděl). Ale X-meni na tom nejsou o moc hůř. A dvojka je dlouhá něco přes dvě hodiny, takže jeden nedostatek už odstranili. U střihu se uvidí... Jinak jsi je i vcelku chválil, tak bys na ně měl jít. I když vono je těch komiksovelch filmů dneska už tolik...

johni [20:53:05 06.05.2003]
aliass---> no, prostě mě nenadchla.nepochybuju o tom, že patří mezi (nej)lepší komiksový adaptace, jsou tam skvělý herecký výkony atd. moc krátká je zcela určitě- psychologie postav apod. je tam naznačena, ze začátku to vypadá nadějně, ale pak to vypadalo jako by se na to režisér/scénárista vykašlal aby film byl co nejakčnější - takže nejdiváčtější.... pro mě jsou jediný dost dobrý komiksový adaptace první dva Batmani a Road to Perdition.

aliasss [20:41:26 06.05.2003]
to Johni: Jaktože tě jednička nenadchla? Vždyť byla naprosto skvělá! Možná jenom trochu divně sestříhaná a krátká. Jinak podle mě skvěle převedenej komiks na filmový plátno. Narozdíl třeba od takového Spawna, nebo Spider-mana.

wittgenstein [10:49:45 05.05.2003]
Zacku, oprav si prosím v úvodníku "kraťasi" na "kraťasy". Dík.

zajo [08:40:20 05.05.2003]
ogre:jo nebaví, náhrada zaremsky.p@zoznam.sk

ogre [08:20:16 05.05.2003]
Zajo: Stale ti nebavi majl ? btw. dnes idem na Xmen 2, vyhral som listky, beriem aj brata :-)

johni [19:35:07 04.05.2003]
zack---> já se bavil náramně :) no, to ne... - ale už toho nechám aby se ze mě nestal vojta na druhou x - meni 2 --> já na ně možná ani nepůjdu, nenadchla mě ani jednička. počkám si až to budou za rok dávat na HBO :)

regret [12:37:10 04.05.2003]
ja jsem na ne sel hned prvni den. Par veci mi tam nesedelo, ale jinak to byla docela zabava a rozhodne jsem se nenudil. Spis se tesim na Matrix...

Zack [00:15:12 04.05.2003]
MilanH: co by se delo? Ja rozhodne na X2 nepospicham... zas takova perla kinematografie to urcite nebude...


Novější 101/132 Starší

1997 - 2005 © comX.cz