Hlavní stránka
Publicistika
comicsDB
Galerie
Auditorium

PŘIHLÁŠENÝ: -----
Toto auditorium je určené comicsářům, nechť se baví o čem chtějí. Jinými slovy, témata debat nemusí být nutně pouze comicsová. Text můžete formátovat html tagy, ale čiňte tak obezřetně, nicméně odřádkovávat stačí jen Entrem (BR se ignoruje). Pro vkládání vlastních příspěvku musíte být zalogovaní, tím se snad zbavíme první vlny primitivu.

Novější 111/132 Starší

McMagic [15:51:35 10.03.2003]
4 johni: to zakopnutí a konče na ARU bylo míněno pro čtenáře comicsů:)))) Těm otrokům co tvoří komiksy spíše hrozí hrabošení a nějaký ten měsíc po ústavech, poruchy zraku, dehidrace, nemoc zápěstí atd...:))))))))) Ale lenost vše redukuje:)))

johni [15:36:45 10.03.2003]
McMagic---> Jo, mě jako čtenáři moc nebezpečí nehrozí...Ale trochu více úcty k otrokům, kteří kvůli tomu, abychom mohli číst, riskují své životy!!! ;-))

McMagic [11:34:09 10.03.2003]
4 Zack/úvodník: no comics škodí zdraví jen při jeho tvorbě:)))) Při čtění snad jen cestou do práce a nesledování okolí:)) (náraz do sloupu či zakopnutí a nebo dokonce skonče na ARU po čelním nárazu od blíže nespecifikovaného vozidla:)

Zack [09:15:41 10.03.2003]
M@P: prvni sesit... chystam se poridit book, docela me to zaujalo...

M@P [08:55:27 10.03.2003]
Necetl nekdo z vas uz neco ze serie Fables?

M@P [08:32:15 10.03.2003]
123: To je povinna cetba...

Drakeus [16:42:59 08.03.2003]
Zack: ale joooo :-)

mart [10:12:38 08.03.2003]
to Jefff: To urcite neni Ross

123 [21:47:20 07.03.2003]
Četl někdo z vás Watchmen?

Zack [15:55:58 07.03.2003]
Drakeus: ale neee :)

Drakeus [13:42:02 07.03.2003]
Vojta: tak se ti to zase povedlo, veskera pozornost je zase uprena na tebe.... o to ti jde??? :-)) spousta znamych osobnosti ma medvidka...treba Mr.Bean :-)) Jinak by me taky zajimalo, kdeze se dela ta profesionalni publicistika :-)) tady? nebo snad u vas na komiksu?? To nemyslis vazne, ze ne? ja myslel ze to vsichni delame z cire radosti a z fandovstvi tzn. amatersky :-)) Nebo se pletu??? BTW: pravdepodobne sis timhle vyslouzil dalsi uvodnik :-))) je tak Zacku??? Cim kdo zachazi....

Kenny [19:20:39 06.03.2003]
Vojta: Tak si ctu co pises a napadaji me ruzne otazky, ale odpoved na jednu z nich by me obzvlast zajimala - Co te vlastne zere?

Aneer [19:07:34 06.03.2003]
Vojta: ...sice studuju něco jako žurnalistiku už dost dlouho, ale nemůžu najít nic, čím by se Zack prohřešil proti novinářské etiketě. Můžeš mi to, prosím, vysvětlit blížeji? Rýda se poučím a doplním si deníček. Díky

Zack [18:39:12 06.03.2003]
Vojta: ...mne jde hlavne o to, abych se ja a ctenari dobre bavili... nemam zapotrebi si hrat na profesionalniho publicistu. V prvnim "prehmatu" sem te jen zminil, aniz bych o tobe rekl cokoliv. O druhy si me vyslovne pozadal, rad jsem vyzvu prijal a uprimne sem byl potesen, ze to nektere lidi pobavilo. Ty poznamky o moji tuposti, kdy jsem ti skocil na lecku, to bylo uz zbytecny. Nikde jsem te neurazel, vtipek byl neprosto neskodny a lidi ho tak i brali. A cos udelal ty, velky profik? Zacal si mi v navalu hystericke zurivosti psat, jak jsem neomaleny, hloupy a jak bych se mel probrat. Ted mi rekni... jak ti to zapada do tvyho konceptu profesionalni publicistiky bez prehmatu?

McMagic [17:43:53 06.03.2003]
4 Vojta: no asi mluvíš o tom meďovi, že ??? Dle mě to bylo pěkné a humorné oživení uvodníku, ale němělo se vněm jmenovat, i kdyby to byla pravda či jen sranda. Toť můj názor. Ale jinak už je na to zapomenuto a nikdo tě s medvídkem (alespoň já to beru jako obyčejný žert na jeden uvodník a nic víc) spojovat nebude. Co se týče profi práce žurnalistů tomu já fakt vůbec nerozumím a tak ani nevím...

Vojta [17:30:17 06.03.2003]
Omlouvám se, že vám tak vpadám do debaty, nějakou dobu jsem tu nebyl; přesto bych rád ještě zareagoval na odpovědi na můj poslední příspěvek.

Když jsem minule psal o novinářské etiketě a nevhodnosti cpát konkurenční spory do Úvodníků, chtěl jsem k tomu připojit ještě malý dovětek. Neudělal jsem, moje chyba. Šlo o tohle. Nevím čím to je, jednoduše ale nechápu proč lidé berou tak často jakoukoliv reakci na cokoliv tak osobně. Tj. proč ve všem předpokládají nějaké osobní konflikty či osobní zaintersovanost. Tedy proč si myslí, že pokud někdo na něco zareaguje, tak to může být jen proto, že se dotyčný do něj „trefil“. Důvod mé reakce byl totiž trochu jiný:

to litos a ostatní: Jednoduše jsem tím vším chtěl poukázat na fakt, že pokud se tu někdo snaží o kvalitní publicistiku (a Zack mi, že mu o ní jde, dával častokrát najevo), tak bych čekal, že na svém vlastním webu bude její pravidla dodržovat. Do detailů. A tak i když se ty dva inkriminované úvodníky zdají možná na první pohled jako nepodstatné, tak já je z tohoto pohledu přesto považuji za důležité. Mám totiž jednoduše pocit, že pokud nám všem jde o profesionální publicistiku, tak by se takovéto „přehmaty“ neměly stávat. To je můj osobní názor, budu o něm rád polemizovat (budu teď mít trochu víc času), takže bych byl vděčen za jakékoliv názory vás všech (zvláště pak těch co na tuto věc už reagovali).

Zack [16:47:57 06.03.2003]
Jefff: ja mam prece pravdu vzdycky :)))

Jefff [16:32:57 06.03.2003]
Zack: tak je to Adam Hughes, obalka z Wonder Woman #173. S tim Rossem jsi mel pravdu, neni to on :-)

Zack [14:50:00 06.03.2003]
Jefff: je to obalka z nejaky Wonder Woman... autora takhle z hlavy nevim, ale jak tak na to koukam, tak bych skoro prisahal, ze Alex Ross to neni (Art je Spiegelmann :).

Jefff [14:18:14 06.03.2003]
Zdar, z jakeho comicsu je ten obrazek nahore na uvodni strane? Vypada to na Arta Rosse, pokud se nemylim ... Diky

Kenny [17:44:12 04.03.2003]
M@p a Scarface: Asi pujdu do Daredevila a Hulka, zbytek si necham na leto:)

Curlytom [14:29:59 04.03.2003]
Nejhorsi prekvapeni na Slainovi byl ten lettering. Ze zacatku jsem si myslel, ze to ani neni cesky. Musel jsem se na to cist fakt peclive. Tam kde bylo hodne nahromadeneho textu mi nektere slova splyvaly dohromady. Ale na barvy si nestezuji nejak mi prislo, ze se k tomu hodi.

pafnuc [13:55:57 04.03.2003]
A jeste jedna poznamka. Na zacatku se v "pruvodci" pise jak spravne vyslovovat jmena. Ale rekne mi nekdo, jestli to, co tam je napsany, je ceska transkripce vyslovnosti (dost pochybuju) nebo anglicka (v tom pripade to nema smysl). Takze stejne nakonec nevim, jak se to ma spravne cist. No, uz toho necham, ale ve skrytu duse doufam, ze zbyvajici dily budou osetreny lepe.

pafnuc [13:52:22 04.03.2003]
Me teda osobne pripada, ze jestli je neco dost svetly az hnusny, tak je to lettering. Redakcni prace prumerna a vzhledem k memu ocekavani az podprumerna (nekolik preklepu, nekolik vysinuti z vetne stavby a jedna hrubka ("obeti" ve smyslu objimat nekoho, to se mi zda dost drsny, zejmena u Kanturka). Celkove musim rict, ze preklad a redakce tenhle skvelej comics radi o tridu niz. A to si myslim, ze vetsinou nejsem prehnane kritickej.

willis [13:45:18 04.03.2003]
Když se to porovná s Zabijákem démonů je rozdíl dost vidět.

M@P [12:46:38 04.03.2003]
Ten tisk se zcela nevydaril. Bohuzel.

SimoNtpf [12:41:27 04.03.2003]
Na první pohled se mi to taky zdálo trošku světlejší, ale spíš si myslím, že by tomu pohol jiný druh papíru ... tenhle je něco mezi lesklým a matným ... ale ani jedno ani druhé ... na lesklém by to vypadalo lépe, jenže by šla zase cena nahoru

willis [12:09:54 04.03.2003]
Nezdá se Vám Slaine od Netopejru mírně přesvětlený?

M@P [10:34:22 04.03.2003]
KENNY: Ja bych sel do Cage HC (Azzarello, Corben) a New X-Men HC (Morrison, Quitely, Kordey, Van Sciver), protoze me zajimaj a rad si na ne prectu tvoji recenzi :o).

Zack [10:24:39 04.03.2003]
Turlogh: X-menama sem si jistej skoro na 100%. Ledaze by jeste v roce 1990 jezdilo na pozvani a muselo se na hranicich vypisovat, co clovek veze. Ale na tom to samozrejme nestoji... spis to byl priklad toho, ze tam je dlouhodobe obyvatelstvo zvykano na comicsy.

S Chorvatskem i Slovinskem (i kdyz tam to tak zhavy neni) mas naprostou pravdu. V Chorvatsku strasny kus prace udelala Stripotieka (nebo jak se to jmenuje/jmenovalo), takova Crew, ale tlusta jak Zluty stranky. Asi tu bude hodne lidi, co ma doma aspon jeden Bonelli comics v chorvatstine... A je fakt, ze jich je o polovinu min. Docela by me zajimalo, jaka je tam situace ted.

Turlogh [10:06:45 04.03.2003]
Zack: Jasne, historie comicsu v CR a v Polsku je diametralne odlisna. V tom s tebou souhlasim. Blby na tom je to, ze tento handicap nemuzeme nikdy dohnat, respektive nahradit, takze se asi budeme muset smirit s tim, ze to tady bude vzdycky na h...o. Pokud jde o Batmany a Spidermany - jsi si uplne jisty tim totacem? Co ja vim, tak americke superhrdinovky zacaly vychazet v roce 1990, prip. 1991. Nevidel jsem v zivote starsi. A pokud jde o srovnatelne velkou krajinu - co treba Chorvatsko? Nebo Slovinsko?Nevim sice, kolik maji obyvatel, ale urcite to bude +/-. I kdyz - vim co mi na to odpovis. U nich je opet vyhoda s tou x-letou pripravou a mnohem volnejsim postojem rezimu k comicsu.

ogre: Troll de Troy som cital prve dva albumy. Je to dobre. Zaujimave, zabavne, lahko brutalne a hlavne je to konecne poriadna fantasy. Doporucujem.

Zack [09:56:14 04.03.2003]
SimoNtpf: vsechny (i zrusene serie) budou mit minimalne dve alba. Colby dvojkou konci.

SimoNtpf [06:56:34 04.03.2003]
Pro příznivce BBartovských počinů bych rád upozornil, že tento měsíc vychází: 5.3.2003 - Alpha 2: Bogdanonův klan
14.3.2003 - Colby 2: Slunce zemřelo dvakrát
24.3.2003 - Meteor 2: Soukromá sbírka

Jenom se docela divím, že se BBart pustil do druhého dílu Colbyho ... ale co, třeba mají nějakou speciální strategii

Scarface [23:35:52 03.03.2003]
Kenny: Viděl jsem pár dílů z Bendisova Daredevila - a rozhodně to stojí za to. X-Meny jsem četl... a řekl bych, že JLA sedlo Morrisonovi víc. Není to špatný, ale žádná bomba. Co se týče Incredible Hulka, tak jsem handicapovaný tím, že jediný Hulk, kterého uznávám, je od Petera Davida. I když uznávám, že ten Jonesův není úplně špatný. Cageho jsem nečetl... ale Azzarello je hodně dobrej, takže věřím, že by něco dokázal vykřesat i z tak druhořadého superhrdiny. A Captaina Americu jsem přestal brát ve chvíli, kdy odešel Kubert, takže taky netuším. Ale pokud ti můžu poradit, tak počkej - za pár měsíce to všechno vyjde v soft coveru, o dost levnější.

Kenny [21:32:19 03.03.2003]
Johni: Beru na vedomi, popremyslim, dik:)

Kenny [21:31:47 03.03.2003]
A jeste navic to je komplikovanejsi, objednavka nesmi byt za vic nez 60 dolacu:)

johni [21:02:17 03.03.2003]
kenny---> já bych bral asi Hulka a...možná toho Daredevila

Kenny [20:06:35 03.03.2003]
Lidi, poradte. Chci si objednat ze statu dva tri booky a nemuzu se rozhodnout, co vzit. Uzsi vyber je: Captain America HC (Rieber, Cassaday), Cage HC (Azzarello, Corben), Incredible Hulk HC (Jones. Romita, Weeks), Daredevil HC (Bendis/Maleev) a New X-Men HC (Morrison, Quitely, Kordey, Van Sciver). Prvni dva stoji po 18 dolaru, zbyle tri po 25. A ted radte!:)

azteck [19:32:09 03.03.2003]
Dneska se to tu pořádně rozjelo.To surfování v pracovní době by se mělo zatrhnout.Mimochodem,už jste někdy zažili tlačenici před regálem s comicsy?Já jo.V polsku.U nás to naštěstí nehrozí. SimoNtpf:konečně obchod jak má být.Ty slevy jsou fantastické:-)))))

SimoNtpf [16:38:29 03.03.2003]
upload proveden

SimoNtpf [13:58:02 03.03.2003]
OK. Takze pro ty z vas, kdo jeste nemaji Slaineho, na www.comics.mobilkryty.cz by se behem dneska mel objevit (dostal jsem ale pouze 5ks) ... tentokrat uz vsak ne za 290,-Kc ale za 280,-Kc ... takze sleva oproti doporucene cene je 109,-Kc !!! Je pravda, ze je k tomu potreba pripocitat postovne ... na dobirku je to 73,- Kc, pri platbe predem je to 39,- Kc.
Z dalsich veci za dobre ceny Comicsove legendy od Netopejra za 149,- misto 199,- (takze 50,- Kc dolu). Pokud chcete dalsi ceny, tak se tam podivejte, ale aktualizaci budu nahravat az tak kolem 15:30 ... takze jeste chvilku strpeni

Zack [13:37:43 03.03.2003]
SimoNtpf: jasne

ogre [12:56:14 03.03.2003]
Zajo, co sa tyka toho ceskeho a slovenskeho jazyka, uz som kamosa z Budejovic naucil slova ako miesacka, ogrgel, kikimor a plundriak, takze mozno by nieco pochopil :-)

ogre [12:53:33 03.03.2003]
zajo: no mozno za pokus to stoji ..... to vies, ludia na slovensku su zvyknuti nakupovat comicsy len v Br...u v Blave :-) Treba ich naucit na nieco ine :-)

zajo [12:49:47 03.03.2003]
ogre: ten kontakt na vydavateľovej stránke nepomôže, bol na mňa kontakt na stránke Calibre a za pol roka sa mi ozval jeden, jediný človek!!!!. To už bi bolo lepšie ak by ten kontakt bol uvedený na tejto stránke. Dokonca som navštevoval aj kníhkupectvá a išiel tak akurát Asterix, Crew a Spiderman. A dôvod prečo by slovenský komiks nešiel tak v Čechách ako naopak je to že lepšie rozumieme českému jazyku ako vy slovenskému, nič v zlom.

ogre [12:41:08 03.03.2003]
SimoNtpf: Len kludne napis nech je vidno kto z predajcov si vezme svojich 40 a viac % marzu a kto sa uspokoji s mensim mnozstvom :-)))))

SimoNtpf [12:36:49 03.03.2003]
Zack: je mozne zde uvest cenu a misto kde lze comics koupit? (v pripade ze je ta cena hoooodne nizko) - jen bych se chtel ujistit, nez sem neco napisu, ze se to smi a nebo nesmi

ogre [12:10:31 03.03.2003]
Teraz som sa bavil s kamosom colnikom, potvrdil mi to ze clo na knihy nie je !!!!!

ogre [12:02:55 03.03.2003]
Zack: Dufam ze co najskor vyjde Donzon 3 Co sa tyka cla na knihy , myslim ze nejake je ked preukazes ze to nie je pre vlastnu potrebu. Ale bol by som blb take nieco im nepreukazovat. Treba to podla mna len skusit a uvidime ci sa to rozbehne.

Zack [11:59:50 03.03.2003]
SimoNtpf: Legendy hlavne tezi z pomeru cena/pocet stran.... film jim urcite pomohl, ale rozhodne to o nem neni...

Mozna sem debil, ale my mame se Slovenskem nejakou dohodu o cleni knizek? To se mi skoro nezda, vzhledem k tomu, ze se zbytkem sveta se s knizkama obchoduje bezcelne (z Amazonu se dovazi za nekolik tisic a nepamatuju si, ze bysme nekdy neco platitili... staci rict, ze to je pro vlastni potrebu, at mi dokazou, ze neni)

Ogre: "bubli bubli... jeste :)"


Novější 111/132 Starší

1997 - 2005 © comX.cz