Hlavní stránka
Publicistika
comicsDB
Galerie
Auditorium

PŘIHLÁŠENÝ: -----
Toto auditorium je určené comicsářům, nechť se baví o čem chtějí. Jinými slovy, témata debat nemusí být nutně pouze comicsová. Text můžete formátovat html tagy, ale čiňte tak obezřetně, nicméně odřádkovávat stačí jen Entrem (BR se ignoruje). Pro vkládání vlastních příspěvku musíte být zalogovaní, tím se snad zbavíme první vlny primitivu.

Novější 98/132 Starší

king mob [19:15:59 05.06.2003]
zajo: de Palma je avantgardní filmař a avatgardně dělá i své filmy, i ty nejkomerčnější. Mission to Mars a Mission Imposible jsem viděl dávno, takže si netroufám uvádět příklady, ale co tak Snake Eyes, Carltos Way, Raising Cain nebo starší Carrie, Obsession. To jsou mistrovská díla thrilleru. Claire Denis netočí hovadiny a jsi to ty kdo je jak ty říkáš "přežrán filmy" a to jedno brdo, Denis točí jinak, jako dokument, bez pozlátek bez stylizace, syrově. Že Jackson přecpal film triky jsem přímo neřekl, triky mi nevadí slouží-li účelu.

Stepan [17:26:12 05.06.2003]
Proto.A Basta!!!

Rankir [17:02:19 05.06.2003]
Zack: Este ne uplne...:)))

Zack [16:53:32 05.06.2003]
Stepan: kurva, proc zrovna ja? :)))))

Stepan [16:50:36 05.06.2003]
Tak podte deti ,udelejte mi kolom strejdy Zacka pulkruh a vsichni dohromady :"Ty Curaku ,Ty Libovej Frajere,Ty kretene s nadhledem!!!!Fiiha to se nam ulevilo,co."

Zack [16:44:43 05.06.2003]
hans: a tobe se chce psat recenze? :)

hans [16:10:09 05.06.2003]
nechcete se na to vys*at a radeji psat nejake recenze? :))

Zack [14:17:03 05.06.2003]
Vasek: ze ty nicemu nerozumis a jen zavidis, priznej se :)))))))

Zack [14:14:59 05.06.2003]
Rankir: :))))) ty ses nasral, co? :)

Zack [14:11:49 05.06.2003]
ElterEgo: no ty ses taky expert :))))

Boze, to je na takovyhle lidi nekde lihen nebo je genetika vazne uz tak strasne v prdeli? :)))

Vasek [12:14:20 05.06.2003]
Abych tak řek svůj názor, tak se mi srtašně líbí, jak tady každej všemu rozumí. Obzvláště nejvíce mám rád namachrovaný borce, kteří všechno viděli dvakrát, všude byli a od všeho mají klíče. Úplná třešnička na dortu jsou pak jejich fundametnální výlevy, kdy se okolnímu světu snaží vnutit fakt, že pouze jejich názor je ten správný, neboť oni třímají na svých mocných bedrech univezální pohled na svět. Obzvlášt pak děkuji mnohým přispěvovatelům za to, jak nám to tady všechno pěkně vysvětlili. Hele, kucí, berte ten svět trochu s nadhledem.

ZSS [10:52:13 05.06.2003]
Ježiši tady je to vostrý

Rankir [10:26:00 05.06.2003]
king mob: No to jses teda fakt king... U Pána Prstenů je to exploze pozlátek, neumí vést herce jsou toporní jak z nároďáku (i ten umělý Glum je přehraje), neumí stříhat, neumí montovat scény dohromady, vynechává pasáže z knihy a používá šílená klišé.
Neumi vest herce? McKellenuv vykon nebo to, co predvadi Holm, Mortensen a Bean je pro tebe toporny? Aha - ty, neucis nahodou na DAMU? Neumi strihat? Tak to mi rozved, prosim, stejne jako to, ze neumi montovat sceny dohromady - priklad bych prosil, nejak si nic podobnyho nevybavuju. Vycitat nekomu, kdo nataci film na motivy knihy, ze vynechava nektere pasaze je uchylarna sama o sobe a takova berlicka, ze nekdo pouziva klise? Na to uz davno neslysim. De Palmuv Dvojnik na klise stoji, napriklad a to uz nemluvim o mladsim z bratri Scottu nebo McTiernanovi.

BTW, takovej expert jako ty rozhodne nejsem - nejak si uz ve svym veku musim vydelavat, takze cas na to, abych chodil do kina denne, jako v dobach kdy jsem studoval filmovou skolu nebo delal dramaturga v kine fakt nemam - musim holt delat strihace, abych si mel za co ten listek koupit aspon obcas. Jak uz ti napsal Zack - kdyz mi nekdo zacne delat kazani a machruje u toho do nebes aniz by pripustil, ze veci o kterych mluvi nejsou z tech s obecne platnou pravdou, nejak me to neohromi...

ElterEgo: Novu nesleduju, pokud nedavaj film, kterej chci videt - pach komerce zboznuju obvzlast po ranu a proti amerikanizici nic zvlastniho nemam. Po dvouch sezonach ve filamci si rikam - kazdemu, co jeho jest a chodim na to, u ceho se budu bavit.

filip [10:06:02 05.06.2003]
ElterEgo: Do dneska jsem zil v bludech, ale ted uz v tom mam jasno...

ElterEgo [09:24:20 05.06.2003]
zack: king mob rikal 5 filmu tydne, ne denne...ale to je jedno, jenom jsem chtel rici, ze Kinga mobiho chapu v jeho nazorech, i kdyz je evidentne jasne, ze zas az tak moc nema prehled v nezavislych filmech, MAINSTREAMOVE ROZPOCTOVY SRACKY SE PROSTE URAZET NEDAJ, NEDA SE O NICH ANI MLUVIT, PROTOZE JSOU TO PROSTE SRACKY PRO SIROKY PUBLIKUM, ja osobne dost sleduji argentinskou, spanelskou a anglickou nezavislou produkci, a myslim, ze patri ke svetovy spicce, taky si myslim, ze king mob nevidel vetsi mnozstvi filmu od reziseru, jez jmenoval. Je jasny, ze R. Scott dela kvalitni filmy, ale uprimne - vybavi si vod nej ted z fleku nekdo neco lepsiho nez je filmova podoba Blade Runnera? Ne. Jsou kecy, ze by Burton a spol mohli natocit skvely komiksovy filmy - pokud totiz narazis na to, ze Burton kdysi natocil kvalitniho Batmana dvojku, pak si mimo - nebylo v nem nic komiksovyho, byl to jenom Burton ve svy podstate - kdyz se kouknes na Ospalou diru, Beeatlejuice, Strihorukyho Edwarda, novou Planetu opic NE, to snad ani netocil Burton, jenom tam dali jeho fotku a jmeno, zjistis, ze Burton toci sama sebe, jako umelec, samozrejme...nesnazil se natocit komiks, to ani nejde, nejde to pro mainstreamove publikum, nejde to pro deti, proste to zatim nejde...A Matrix? To je jenom zkurvena prehlidka toho, co dokaze filmova technologie pred pul rokem....a jsem primym odpurcem Novy, komerce, amerikanizace, atd., je to slozity, to ano, kdyz jsou prumerni lide ovlivnovany takovou ubohosti, jako ten Goebbels ve zpravach, Borman v poradech a vubec takovy ty sracky, se kterym muj osobni intelekt vubec ani z bla nesouhlasi... King mob: Kdyz to tedy shrnu; jeste si cum na tu svoji - tak nejak prumerne intelektualni masovou produkci, ale chod s tim kazat nekam do klubu novy, kde jim rekni, co maj pustit prodavacce, ktera po odpolední štaci prijde domu, "pusti" televizi, naladi vybusnou, bulvarni stacici v propagandisticke forme, a je rada, kdyz ji do "filmu" nedaj ctyri reklamy, a taky nejakou reklamu na zradlo, kteryho uz ma pres celej den plny zuby....

ElterEgo [08:46:58 05.06.2003]
Ne, myslel jsem to jako drobnou narazku na to, ze adoruji scenu, kterou Neff vynesl nahoru....cetl jsem jeho recku na Matrixe na Zlutym psu a musim s nim vice-mene souhlasit...on chtel cosi naznacit, rekl bych, ze ho spousta lidi nepochopila....

ElterEgo [08:44:27 05.06.2003]
zack: dědka (jako Neffa)....

Zack [08:17:30 05.06.2003]
king mob: i tak ta veta nedava smysl :) Jinak pokud si videl stovky filmu, jiste bys jeste potreboval trochu mene fanatismu a trochu vice nadhledu. Jakkoliv LOTRa nemusim, Jackson je Pan Reziser. Ostatne, je to vec nazoru, ale ty tvoje kategoricky prohlaseni mistra sveta ti teda nezeru... :) Uz to psal Rankir, at uz si jmenoval kohokoliv, taky ma na seznamu minimalne jednu neskutecnou sracku.

A nehraj si na obrovskyho znalce filmu, ktery kaze blbeckum, co koukaj jen na celoveceraky na Nove :))) Je to fakt trapny... Pokud ale koukas denne na minimalne 5 filmu, tak ti nezavidim. To je zhruba neco pres 10 hodin... co delas? Promitace?

zajo [07:15:41 05.06.2003]
to king mob:takže ty berieš všetko čo Palma natočil ? Čo takto Misia na Mars a MI # 1. Ani jeden nie bez trikov ? A ten prvý je tak hrozný že sa mi chce plakať. Miluji tě k sežráni je totálna hovadina , ktorá chce akurát tak šokovať,k lenže momentálne sme tak prežraní všelijakými filmami , že ak sa niekto vymkne takou hovadinou je umelec. O Jacksonovi hovoríš , že prepchal Pána Prsteňov trikmi , na druhej strane vynecháva pasáže z knihy ( ako by mal s knihy dať viac , keď nie pridaním trikov?).

king mob [01:50:49 05.06.2003]
srandu si nedělám, prohlašuji to s ledově klidným svědomým. nechce to ani odvahu, ani drzost, ale nakoukat každý týden minimálně 5 filmů, něco o filmu přečíst, zajet si na nějaký ten festival. A vůbec obecně se o film intenzivně zajímat. Co konkrétně myslíš tou ne zrovna povedenou věcí? T. Scotta neznám tak důkladně, ale je to výborný řemeslník u jehož filmů se nenudím. De Palma je jiné kafe a uznávám cokoliv co natočil. ad Jackson:Braindead a Přízraky beru, je to horror a toho měl zůstat, Nebeská stvoření je pro mě zlomový film, kdy ukázal, že naprosto nechápe co je to lidská psychologie a ztrácí smysl pro objektivitu, scéna, kdy holčičky umlátí sekerou matku, celá zpomalená s nazlátlým filtrem a padajícím listím je toho důkazem. Robert Bresson by to natočil bez slitování realisticky, nebo Claire Denis (Miluji tě k sežrání). U Pána Prstenů je to exploze pozlátek, neumí vést herce jsou toporní jak z nároďáku (i ten umělý Glum je přehraje), neumí stříhat, neumí montovat scény dohromady, vynechává pasáže z knihy a používá šílená klišé. Film nemá styl protě dostal strašnejch prachů a nějak to natočil. První díl beru, ale druhej je hrůza. Singer: u X menu oceňuju styl, změnil vizáž, ta realističnost se mi taky líbí, ale je to nuda, usínačka, točí stroze, vše je temné, šedé, což není špatný nápad, ale on to nějak nezvládá. Vem si Blade Runner nebo Dark City. Má ucelenější styl než Jackson, ale ještě to není ono. Kdo z mladé generace má styl je třeba Soderbergh, ale tihle dva pánové prostě nemaj. pribeh: film neni o pribehu, to si radsi prectu literaturu, v prvni rade je to obraz, pak az pribeh. lidi si málokdy všímaj kamery, střihů, kompozice obrazů. Vem si Kubrika ten je naprosto jasný, vše je promakané do detailu, nakoukej jeho filmy ve dvou dnech nonstop, pak si dej další mistry (Bergman, Bresson, Tarkovky, Truffaut, Rivette, Scorsese atd...cokoliv co ti přujde pod ruku), po takovejch 2 měsících (klidně i víc)intenzivního čumění (když tě to nezabije) si pusť Jacksona a uvidíš. Rozebírat styl je na hodiny. Ber to tak jakoby sem někdo přišel a začal řvát, že Spawn je nejlepší comics na světě. Přičemž by netušil, že existuje nějakej Moore, Miller, Gainman, Morrison, Busiek, McKean, Sienkiewicz etc... Co bys mu asi řek??

Rankir [00:25:44 05.06.2003]
king mob: Delas si srandu, ne? Prohlasit o Jacksonovi tohle a soucasne tvrdit, ze muzes neco takovyho rict "svedomite" - to chce odvahu (nebo mozna spis drzost). Aby bylo jasno - vsechny tebou jmenovane rezisery mam hodne rad (nektery mozna este radsi), ale je to ta sama liga. Kazdymu z nich sedi neco (a zrovna Tony Scott a De Palma jsou toho apartnim dukazem) a kazdej z nich je schopnej udelat ne_zrovna_povednou_vec. A narknout Singera nebo Jacksona z toho, ze si pletou dobrej film s dobrejma trikama, to je blabol na entou. I kdyz v tech jejich poslednich a nejznamejsich filmech je triku pozehnane, nikde nejsou samoucelne a vzdycky slouzi pribehu - ne pribeh jim.

king mob [22:04:45 04.06.2003]
Asi jsem trochu out, ale Matrix mě šíleně nudil, u Pána Prstenů jsem se ze zoufalství musel držet sedačky, abych neutekl a u Xmenů na mě padala lítost. V kině trávím dost času, viděl jsem stovky filmů a svědomitě můžu říct, že toto jsou průměrné kousky. Copak němůže comicsový film natočit nějaký slušný režisér, Wachovští budiž, beru to jako parodii, Singer si hraje na autora kterým není (a možná se snaží vymanit ze stínu Obvyklých podezřelých), ale Jackson!!? Horšího režiséra jsem neviděl hrůza. Proš sakra comicy netočej mistři, Scorsese, De Palma, Eastwood, Tony nebo Ridley Scott, McTiernan nebo mladší jako Tarantino, Soderbergh, Coenovi (a Burton by moh přitočit další) Další věc je, že mnozí si pletou dobrej film a dobrý triky. Raději se podívám na Nosferatu z roku 1921, než trpět další techno počítačový orgie. (P.S. Neviděl mimochdem někdo film Tsui Harka - Zu Warriors?)

king mob [21:53:31 04.06.2003]
zack: řek bych, že asi "dětská", (ale možná je to nějaký odborný termín hard core scifi fanů)

Zack [16:39:37 04.06.2003]
Znova a pomalu... Zkus zformulovat vetu, aby ji bylo rozumet. Predevsim... co je "detka".

ElterEgo [16:16:38 04.06.2003]
Zack: 200...!?!....pak jsem tady asi jediny, ktery uznava detka sci-fi - a vubec tak nejak cely intelektualni fantasy, internetovsky atd. - sceny ;).... T.:To byly priklady toho, co osobne povazuji za kultovni....z matrixu snad jen to, jak trapne dokazaly ty mainstreamove lidi (ucetni, sekretarky, prodavacky atd.) privest na onu "uzasnou" myslenku o tomto svete...kdyby si nejaky clövek neholdujici jinym svetum zkusil treba Ultimu nebo nejaky jiny MMORPG, asi by to s nim seklo...:)

Zack [07:17:38 04.06.2003]
hans: jo taaak, my tomu proste rikame ikonka. Sem to davat nebudu, prijde mi to zbytecny, zas tolik lidi registrovanych neni.

hans [23:35:37 03.06.2003]
zack: to jsou prece ty maly obrazky, ktery se ti na nekterych forech objevuji u tvych prispevku vedle jmena. ja konkretne pouzivam vyrizly ksicht rorschacha :)

Zack [20:08:42 03.06.2003]
hans: cemu rikas avatar? :)

hans [18:21:48 03.06.2003]
zack: tak nic - uz jsem to smazl sam (asi), ale nebylo by spatny zavest avatary i tady, co? :)

hans [18:12:42 03.06.2003]
zack: tak jestli ten photopst spravujes ty, tak se omlouvam - ja jenom chtel pridat avatara ke svymu nicku :)

vifi [17:41:58 03.06.2003]
sakra, blbnu. šel jsem z kina

vifi [17:40:34 03.06.2003]
Tak jsem zhlédl Matrix2 a.... šl jsme z kina nadšený. Oči se mi točili jšëště ráno, Koncert pro smysly. Akce, kostýmy, design různých serepetiček atd. Zábava. Dějově žádná pecka ve stylu "tak to je tedy něco". ale třeba se to vše po 3 srovná. Ona ani 1 není žádný dějový superoriginá. Tady jde o formu a ta vydařená. Doporučuju.Tohle je film z kategorie zábava.

Zack [13:44:55 03.06.2003]
Turlogh: :)))) prijd se nedky podivat na PP, jak vypada davova psychoza v praxi :) A Neff tam ma taky svoje jmeno... on je totiz "odbornik" ve vsem, na co sahl :) Vcetne foceni...

Hans: www.photopost.cz ... no a ted delam na jednom comicsovym projektu, kde bude taky navstevnost docela zajimavy udaj (ne ze bych cekal nejak vysoky, spis se opravdu zvedavy, jak se to ujme). A dalsi ti nepovim, protoze to sou intranetovy aplikace pro banku :)

Turlogh [13:36:29 03.06.2003]
Kdyz uz se tady tolik debatuje o tom Matrixu... Nahoda me navedla na recenzi Ondreje Neffa na Neviditelnem psu. Sice jsem si o "slovutnem staresinovy ceske sci-fi" nikdy nemyslel nic moc dobreho, ale timto vyplodem (nebo spis zvratkem) se u mne definitivne pohrbil. Kdyz se nekdo v recenzi chlubi, ze u filmu spal, a pak tam jeste pise evidentni nepravdy... Zajimave jsou rovnez komentare (je jich tam asi 150). Docela dost lidi mu rovnou do oci reklo, ze je debil. Co me ale prekvapilo, docela dost lidi se taky nechalo automaticky ovlivnit a aniz by ten film videli, zacali porvavat, ze je to blbost a ze ONI na to teda ROZHODNE ani za nic NEPUJDOU. Lidi jsou neuveritelne stado...

hans [13:16:11 03.06.2003]
zack: a jaky? ze bych se tam taky kouknul :)

Turlogh [11:57:25 03.06.2003]
ElterEgo: Ten seznam jsem zcela nepochopil. To je seznam tvych "kultu"? :-)

Zack [11:27:05 03.06.2003]
ElterEgo: ono je programovat a programovat... comx byla prace na jeden weekend... ted je to zhruba 200 session denne, nekdy vic, nekdy min... ale kvuli tomu to nedelam, na uspokojeni z mnozstvi lidi mam jiny weby...

zajo [10:05:36 03.06.2003]
Liga výnimočných má byť len voľne inšpirovaná comicsom , to znamená že zmenili asi všetko.

ElterEgo [09:47:06 03.06.2003]
Turlogh: Peter Fonda a Hooper v Bezstarostny jizde, Burtonova Ospala dira, Gordon Flash a jeho soudtrack, hlavni postava Beatlejuice Beatlejuice....;) Zack: Rikal si, ze bys neprogramoval neco, co by zajimalo jen pet lidi, ale kolik mas mesicni pristup na comx.cz? ;)...

cert [09:03:56 03.06.2003]
Nejsem super znalec comicsu, ale mam je rad. Zrovna tak mam rad filmy. Ale myslim si, ze neni treba v kazdem hledat velke umeni. Proste bud se mi to libi nebo ne. A z kazdeho zanru je to nejaky film. Ted jsem videl i Matrix Reloaded i X-man2 a jsem spokojenej. Neni to pro me kult, ale opravdu dobra zabava. Po tom, co jsem cetl i tady, jsem nevedel, co mam cekat, ale byl jsem mile prekvapen. A triky v Matrixu jsou rozhodne super. Ale co je nejhorsi jsou trailery z pripravovanych filmu. Trailer na Ligu vyjimecnych je udesny. Tam se vubec neda pochopit co to je. Nevim, jak tohle ma nekoho nalakat. No uz jsem se rozkecal dost.

Rankir [00:50:12 03.06.2003]
BTW, konecne jsem videl X2 (Matrix Reloaded ne, takze se do debaty nezapojim...:))). Ale X2 se mi strasne libili. Skvele udelanej film, kterej ani jednu slozku nedoflak na ukor druhy a dohromady klape jak hodinky.

Turlogh [16:18:36 02.06.2003]
Jeste bych se na chvili vratil k ty kacirsky myslence o "statice bojovych scen", kterou jsem tu kdysi davno nakousl. Nemam nic proti kung-fu, kdyz vydrzelo tolik staleti, asi to funguje, ale ja proste preferuji jine bojove styly, ktere stavi na jinych principech, a kdyz pak vidim dva chlapky, jak nehybne stoji pul metru od sebe a otloukaji si klouby rukou o souperovy lokty, proste mi to neprijde ucinne... Pak udelaji najednou trimetrovy skok, trosku popobehnou a zase se nehybne otloukaji... Podle me proste cloveka nezabijes tim, ze mu budes otloukat lokty. :-) Stejne tak ji nejspis velice pravdepodobne rychle koupis, kdyz jenom stojis na miste a spolehas, ze to tvoje ruce vsechno vyblokuji. Ale je to jenom nazor amatera, je mi jasny, ze clovek, ktery je tohle ucil, by me zlomil vejpul, ani by pri tom neprestal cist noviny. :-) Tolik k statice.

Pokud jde o hodnoceni filmu, souhlasim se Zackem. Bez trojky jsou jakekoliv soudy predcasne, unahlene a uplne zbytecne. A mimochodem, ja mel taky vzdycky problemy vnimat Matrix jako "kult". OK, je to prima film, dobre napady, kopec triku. No a? Kazdy mame svuj kult asi v necem jinem, o tom to zrejme je.

ElterEgo [10:19:24 02.06.2003]
Zack: Souhlasim....

Zack [22:52:38 01.06.2003]
johni: no proti Matrixu si argumentoval tim, ze ty efektovy dostihy zabijeji male a kvalitni filmy... coz je samozrejme blbost, protoze velka studia male, kvalitni filmy netoci, ta neriskuji nikdy a nikde, ostatne to je presne ted duvod, proc jsou to velka studia. A ten zbytek si holt porad budou tocit velci reziseri jako chutovky (viz treba Gangs of the New York, ktery rozhodne jsou velky risk) nebo male produkcni skupiny. Tak to bylo, tak to asi vzdycky i bude.

A pokud prijdu o filmy jako je Hartova valka (ale to je uz starsi, ne?), tak to bezpochyby preziju, stejne tak i svet... vec veskrze nezajimava, nezazivna, plna klise a nezachrani ji ani Willisovi drsnacky pozy. Takovy filmy nevydelavaji po zasluze... K19 sem nevidel, ted se mi zrovna vali na stole, tak si to snad skouknu hned :)

Hades: Jeden sesit tu vysel i cesky... neprodaval se a skoncil pred lety v levnych knihach... Bohuzel ja videl tenhle, par tech dojčáckých, o serii vim minum, o Ibanezovi jeste min... (krom toho, ze sem videl ukazky z pripravovanyho filmu a na ten se tesim ze vsech comicsovych takrka nejvic... takovej cross mezi Maskou a Panem ucetnim :)

vifi [21:18:54 01.06.2003]
Hades: Španělé zrovna točí film téhle dvojce "profíků."

HADES [18:41:36 01.06.2003]
Dnesk jsem vyhrabal pár starejch časáků Clever a Smart. Skoda,že je nikdo u nás nechce vydat. Tiskla je tady za totáče pro němčoury pokud vim Svoboda. A spoustu jinejch comixů. Rád bych si o nich něco přečetl, nebo o Ibanezovi. Tak jestli víte někdo něco víc, koukejte naklepat nějakou recenzi nebo Ibanezův profil, prostě cokoliv.

johni [12:08:28 31.05.2003]
zack --> tedy, to co jsem říkal se týká hlavně těch velkých studií. Ale: třeba minulej rok spousta filmů od velkejch studií třeba vydělaly tak čtvrtinu svýho rozpočtu (hartova válka,K - 19 aj.), což rozhodně už začíná vést k tomu, že studia v budoucnu (a ani teď) moc riskovat nebudou. ano je spousta malých, nenáročných filmů, co nic nestojej a nic nevydělaj, ale to jsou většinou ty měnší studia aale od původního tématu (MR)jsme dost odbočili...:)

Zack [19:38:51 30.05.2003]
ElterEgo: X2 sem nevidel... takze muj nazor ze me nevyrazis :) Ale jakykoliv "marvelovsky" film je upravovany pro mainstreamove publikum... ostatne, maloktery film dneska je vyjimkou... je to kseft, proc rok delat a vyhazovat prachy za neco, na co koukne par nadsencu pro to ci ono? Je to kseft, ja bych taky rok neprogramoval neco, co pak bude pouzivat 5 lidi dvakrat do roka :)

Pokud neberes Matrix jako kultovni film, tak nechapu, proc te udivuje, ze tam nejsou kultovni sceny. Ostatne, definuj "kultovni scena". "Ja si myslim, ze tu lidi malo hulej" zna asi kazdej, je to kultovni scena (asi, kdyz to zna kazdy) a pritom to neni ani projev zavratne inteligence, intelektu, ci cehokoliv jineho... jen to proste vzalo za koule vsechny ty patnactilety deti, co si myslej, ze je hrozne cooool bejt zhulenej :) Pokud zustanu u scen, kterou jsou proste vsem zname, tak v jednicce jich je hned nekolik, treba ty na hadry rozstrileny sloupy (dodneska o tu scenu vedu spory, ze to Darrow vykrad sam sebe, ne Ghost in the Shell :)).

johni: projdi si program, jsou tam stovky nenarocnych "malych" filmu, ktere proste nejdou cestou, kterou jsi naznacil... posledni dobe me zaujala treba Secretary. Pokud je tvuj filmovy rozhled omezen pouze na mainstreamove akcni zalezitosti, mas jiste pravdu. Ale nevidim na tom nic spatnyho, kdyz se vzajemne studina trumfuji. At jdou klidne hloubeji do kapes, ono jim to taky zas o to vic prinese... ja rozumim, co rikas, ale koukni se na cisla, uvedomis, ze to co rikas je opravdu blbost. Prave diky tem obrovskym investicim do filmu dotahli do kin nevydane lidi a vynasi jim to neskutecny kapital a zacinaji se tocit filmy, ktere by jinak nemeli absolutne sanci vzniknout. Rozhodne se ve filmu vydelava nejvic v historii cele existence kinematografie. Deje se presne opak toho, co pises. Studia maji vic penez, toci se vic filmu. Kvalitni, nekvalitni, prumerne, nadprumerne, ostatne jako vzdycky... ale celkove daleko vic...

johni [19:06:11 30.05.2003]
to zack --> možná sem to špatně formuloval: možná že to ani tak s MR nesouvisí, ale je prostě fakt, že se už studia bojej riskovat a natáčej drahý filmy se zaručeným úspěchem (nebo i levný filmy se zaručenym úspěchem, no) a nezbydou peníze na dobrý levný filmy....ale abych to spojil s matrixem: původní matrix se všichni snažili napodobovat - a u MR to bude stejný,aale bude to drahý - a vůbec, aby teď filmy nepůsobily zastarale, tak musej studia vyhazovat hrozně moc peněz, což vede k výše uvedenému....no, možná je to jenom blbost, a nebo to špatně formulju, každopádně nejsem sám, kdo si to myslí...

ElterEgo [12:34:54 30.05.2003]
myslel jsem X-¨meny, samozrejmne, byl to preklep;)...


Novější 98/132 Starší

1997 - 2005 © comX.cz