Hlavní stránka
Publicistika
comicsDB
Galerie
Auditorium

 Design COMXu v14
PŘIHLÁŠENÝ: -----
Začal jsem pracovat na resuscitaci COMXu jako publicistického serveru. První vážná otázka je. Mám zachovat stávající design, udělat něco ve stylu comicsDB nebo začít úplně jinak, úplně odjinud? Jakékoliv postřehy (ideálně věcné) jsou vítány...
Zack (26.01.2005)
xsys7 [13:37:19 14.02.2005]
to saetia: Ja vim je to trochu blbe vysvetleny. Tak to zkusim jeste jednou. Clovek vnima text taky na urovni podvedomi, kdy jednotlivy slova v nem evokujou nejaky vzpominky na urcity fakta, udalosti. Kdyz napises ano tam chodil Jerie, Grus, Lachman, tak si vetsina comicsaru pomysli(podvedome), ze tam k vam chodej sami borci a ty se jaksi stavis na jejich uorven tim vyjadrenim ze tam chodis taky. Jednoduseji receno vyjadrenim ze chodis na stejnou skolu jako grus, jerie, lachman nam jaksi rikas ze ses tak dobrej jako oni. Tohle je hodne zjednodusene a nevystihuje to tak presne myslenku, kterou sem ti chtel podat.

Zack [12:23:58 14.02.2005]
no ty voe, tak tyhle urcite nemam, ty si snad ani nepamatuju :))) To budou tak verze 10,11 :)

mára [07:11:26 14.02.2005]
2001 a 2002

Zack [22:44:59 13.02.2005]
ktery verze? :)

mára [20:35:52 13.02.2005]
ja mam tak 2 stary verze ulozeny, tak je kdyztak "vyfotim"... :)

Zack [19:31:54 13.02.2005]
Jo, to by bylo asi zajimavy :) Bohuzel vetsina tech starsich verzi je uz v prachu (to je tak, kdyz clovek zalohuje na jedno misto a je to disk, ktery se rozhodne vyhoret). Mozna bych nejaky verze nasel ruzne pohazeny po archivnich CDckach, ale ty mam nekde u rodicu a silne pochybuju, ze budou vubec k precteni... ale kdyz si na to vzpomenu, podivam se po tom...

mára [19:04:18 13.02.2005]
Zack: kdybys naaahodou nemel co delat, tak by me docela zajimala takova mala galerie screenshotu toho, jak se postupne vyvijel vzhled Comxu...blbej napad?

Zack [09:48:38 12.02.2005]
saetia: pokud v designu nepotrebujes nutne casovou osu, tak se bez flashe fakt obejdes. O nutnosti designu blikat, hybat se, pipat si dovolim pochybovat tez :)

jestli myslis tlacitkama to vlevo, tak to jsou symboly z webdings nebo windings (stand. fonty ve WIN :)

... jen posilej, posilej

mára [00:41:25 12.02.2005]
he he heeeee :)))))

da$h [00:31:43 12.02.2005]
Současnej design se mi barevne libi. Je i celkem prehlednej. Ja bych nemenil! A kdyz uz tak bych udelal novou verzi stranek ve flashi a tudlenc bych tu nechal

saetia [23:41:58 11.02.2005]
mick: to musi bejt docela zivotu nebezpecny neumet povazovat veci za to co sou

Mick [23:33:30 11.02.2005]
Jeste jednou a pro tebe pouze kratce a jasne: To, cos tady predvedl v prvnim prispevku nepovazuju za kritiku.

saetia [22:46:16 11.02.2005]
Zack:jako programator asi flash uplne nejvic nenavidis chapu ale grafici zatim nic co by se dalo lepe pouzit nemaj.......image bank - hodne vpoho (mozna by se ti libily veci na www.stickernation.net)...abych nebyl za nejvetsiho hajzla tak loga na tlacitkach odkazu se mi pripadaj hezky...este ti treba neco svyho poslu schvalne co mi na to reknes...:)
Mick: ...kdyz clicknes na odkaz teto diskuse vsimni si ze je tam napsano jakekoliv pripominky to nevylucuje kritiku...jebes me za to ze si o sobe hodne myslim (neni to tak ale to asi nikdy nepochopis) ale sam tady pises takovy radoby sterky abys byl za mastera...ubohy
muj prispevek jasne poukazoval na nedostatky o sefech z hollarky tam neni jedina veta ani nic o tom ze sranku vytvoril lamer...
xsys7: pokud si v mem prispevku na tema kritika grafickeho designu nasel nejaky jinotaj o tom ze sem king pak mas opradu nejaky obrovsky jazykovy cit a ja se ti za to omlouvam...:)


Mick [21:38:39 11.02.2005]
? tam ma bejt

Mick [21:34:35 11.02.2005]
2 saetia: Jasny. Chtel jsi nam jen pomoct. Tak ted pro zmenu ja. To, ze studujes vytvarku ospravedlnuje (nebo spis vysvetluje) to, jak se vyjadrujes. Nejsem si jistej, ale nemeli by vas na ty vytvarce ucit, ze je taky neco jako ucel a tomu, ze se spousta veci muze prizpusobit. Ono nejde jen o to, jak vec vypada, ale taky cemu slouzi.

Osobne pevne verim, ze jsi psal vetsine vyrobcu a dovozcu hajzlpapiru, ze na tu nudnou jednobarevnost se proste neda koukat a ze to nema styl, at se kouknou treba na to, jak vypada casopis Zena a zivot, jak je to pekne barevne. Taky verim, ze vim, co dotycni s tvymi pripominkami provedli.

Jinak prispevku ve stylu "Kluci, mate to tu nahovno, ten kdo to delal je fakt lamer a proti sefum z Hollarky, kterejm jsem lestil boty je to loser" opravdu ani pri nejlepsi vuli nepovazuji za kritiku.

xsys7 [19:14:39 11.02.2005]
to saetia: to ps ti nejvic posvinila ta prvni zavorka. Z hlediska psani je to dost arogantni vyjadreni toho ze ses king. mozna jsi to tak nemyslel a nemas jazykovy cit stejne jako mi nemame cit graficky, ale pusobi to spatne. Jo a tim ze mam jazykovej cit nechci rict ze sem nakej borec. Mozna si jen myslim ze ho mam, ale proc mam pak ze vsech slohovek jednicku a muj prvni scenar taky neni uplne nejhorsi.

Zack [14:58:08 11.02.2005]
saetia: treba www.imagebank.com mi prijde uz o neco zivejsi a pritom je stejny styl... (ono podobnych designu jsou desitky, stovky, zhruba pred trema rokama to prisel tenhle funkcni minimalismus do mody a porad se to drzi ... jeste by mohlo autorum dojit, ze Flash je cesta do pekel a budu spokojen :)

Zack [14:55:57 11.02.2005]
PhonyGraphics slusny... na me trochu suchy, par cervenych linek by tomu imho neuskodilo... ale jo, pro tyhle veci mam slabost... navic pro programatora je to radost delat s necim tak jednoduchym...

Zack [14:53:47 11.02.2005]
saetia: jo, piplo mi to na pdacku, stah sem si to, kouk na to, napisu ti, az se doma koncene dostanu k vyrizovani posty... :) (ale ty comicsovy malby vypadaji dobre)

saetia [14:26:07 11.02.2005]
spickovy graficky design: http://www.phonygraphics.com/


saetia [14:01:36 11.02.2005]
ja tenhle web mam taky moc rad a myslim ze je to zasluzna cinnost pro scenu ceskeho comicsu, ktera se probouzi a stale jeste muze lehce usnout jestli vite co tim myslim....

jo zacku kouknul ses na ty veci? dostal si to?

Zack [09:49:10 11.02.2005]
saetia: je otazka, jestli vyber barev je opravdu chyba, ktera existuje, protoze zrovna saetiovi se to spoji s skate-techno designem (coz nechapu proc, ale kazdy mame ty volne asociace jine) :)

mára [00:11:10 11.02.2005]
saetia: proste by stacilo ubrat z tveho nadrazeneho tonu, to je vse. jinak, co je kritika ve svych 21 letech uz snad vim, nerikam, ze nemuzes kritizovat. jen zkus respektovat komunitu, co kolem Comxu je a ktera ma tenhle web rada

mára [23:45:53 10.02.2005]
saetia: vidis a kdybys nezacal svuj prispevek tim, ze design Comxu "je tragedie" treba by to lidi jako utok nejvetsiho razu ani nebrali...

saetia [22:20:26 10.02.2005]
mara: rekl sem nekdy ze to neco znamena (schvalne si to precti radsi dvakrat) ?
porad se nechapeme vy muj prispevek beretr vsichni jako utok nejvetsiho razu a vsich jak co si o sobe ten debilek mysli a tak dale
ale kdybyste se dostali pres to ze si nekdo dovolil rict neco negativniho a trochu se nad tim zamysleli mozna byste prisly na to ze ten blbecek z vytvarky nekeca jen do vetru blbosti ale poukazuje na chyby ktere opravdu existuji

oprostuji se od poucek a hlava mi rika ZACKU MAS NA VIC
tot vse (a uz od zacatku)
uz se tesim jak se mnou zase vymetete podlahu.........

mára [19:29:02 10.02.2005]
saetia: hehe. nemam co delat, tak se k tobe taky vyjadrim. design comxu se mi dost libi. nevim proc ale uz i puvodni asi 4 roky stary verze byly vzdycky neco, co ve strovnanim ostatnich webu bylo hezky - nerikam krasny, unasejici nebo dokonaly, ale proste hezky. Taky muzu napsat privetivy, pratelsky. A ta kombinace oranzovy a cerny a bily se mi libi skoro nejvic a rek bych, ze to je i jeden z poznavacich prvku comXu. Nevim, kdy jsi sem prisel poprve a co te vedlo k tomu, ze ten design je spatnej, ale ver, ze lidem, ktery sem bezne chodi aspon, co ja si myslim, plne vyhovuje. Nevim, kdes vzal, ze "kazdy si mysli ze oranzova, cerna a bila jsou diky skate-techno designum (kterych je vsude habadej) ultra cool" ja si to treba nemyslim, me se proste libi to, co vidim. Zkus se na chvili oprostit od tech vedecko-umeleckejch poucek, co vas uci na grafice a zkus se na to podivat svyma ocima, co ti rikaj? Ze je to hnusny? Rozhodne to neni tak hnusny, abys musel psat to, cos sem napsal (myslim 1. prispevek). Tak se vubec nediv, ze sme reagovali tak jak sem reagovali. Protoze ohanet se tim, ze nekde studujes OPRAVDU nevypovida NIC o tvych schopnostech.

Zack [16:50:56 10.02.2005]
saetia: hele, ja se fakt neurazim (proc taky, sem programator, ne grafik :), proste si me jen pobavil (hlavne tim ps a i kdyz ti verim, ze si to tak nemyslel, tak si nemuzu pomoct :). A ta vyzva "tak neco ukaz" byla minena opravdu vazne... proste sem zvedavej. (Jeste me zajima, jestli sem trefil ten prvni rocnik :)

Obecne o webdesignu se da kecat hodiny a i lidi, kterych si treba dost vazim, se vzajemne neshodnou... osobne inklinuju cim dal vic (COMX je precejen tak dva roky stary design) k jednoduchosti... viz treba www.comicsdb.cz ... ale jak rikam... sem programator... divam se na to z tyhle strany... design je obal na vyrobku... kdyz ho koupis, obal vyhodis a uz te zajima jen funkcnost vyrobku... a ja to tak proste beru...

saetia [16:32:42 10.02.2005]
meli ste napsat: Jakékoliv postřehy (ideálně věcné) jsou vítány... ALE zadnou kritiku to ne tady sem jen musime pochvalit navzajem... kdybych vedel ze se jako mali kluci urazite napsal bych vam mate tady uplne nej grafiku atd. a vsichni by byli spokojeni
Vase reakce byli opravdu k popukani to ale nic nemeni ze ty chyby zde ale opravdu sou jestli si dosahl teto urovne samouctvim gratuluju ale ukazuje to take ze mas na mnohem vic nez toto (to byla taky cela pinta meho prispevku) ale jestli ti staci aby se tvoje grafika prijmala ale nevnimala tak design radsi nepredelavej. PS sem napsal zcela jen proto aby sis nemyslel ze ti pise nekdo kdo o grafice nema poneti jen za ucelem te nasrat-stalo se tak stejne neni to vsak muj problem
Mick: jestli fakt ze nekdo studuje na vytvarne skole u tebe vyvolava pocit ze se citis jako desny hovno pak se divim ze vubec dokazes zapnout monitor u pocitace a neco napsat. Jestli si ve stavu kdy toto pchopis cti pozorne: tim ze nekdo nekomu vytkne chyby (rika se tomu kritika) se nesnazi sebe povznest (delat ze sebe hvezdu) ale mysli pouze na to aby druhemu poradil a zlepsil svou praci...
uz se tesim na ty reakce.....



Zack [11:32:16 10.02.2005]
xsys7: kovarova kobyla... :)

ad odlogovani: proste sem ho tam zapomnel dat... nicmene pokud zavres prohlizec, tak jsi odlogovany tak jako tak... si to zkus

xsys7 [11:08:25 10.02.2005]
Mimochodem, proč zmizela možnost odlogování? Já sem chodím třeba ze školy a když odejdu tak kdokoliv, kdo přijde po mně a zadá adresu www.comx.cz, objeví se mu comx s tím, že je můj nick momentálně logovaný. Docela mě to irituje, poněvadž, ty debilové z nižších ročníků s jejich smyslem pro humor jsou schopný tu pod mým nickem napáchat docela solidní bordel. Prozatím se to nestalo, jen proto, že si to hlídám a comx maž z historie.

xsys7 [11:04:14 10.02.2005]
to Zack: Jo jasny. I když potom zůstává otázkou proč maj tak pěkně udělaný weby? Graficky i webdesignérsky. Že by to dělal někdo, kdo na tu skolu nechodi, leč samouctvím dosáhl solidní úrovně v používání HTML, PHP a Flashe?

Zack [11:00:35 10.02.2005]
xsys7: ... ale nikdo, kdo by studoval u Hollara, vis co :)

Turlogh [10:22:49 10.02.2005]
Taky bych chtel panu O velkemu Hollarovi Saetiovi (mozna jsi to PS tak nemyslel, ale uz se toho nezbavis :-))) podekovat. Branice se holt musi procvicovat. :-)))

xsys7 [07:06:37 10.02.2005]
to saetia: Hele clovece. Cilem neni, aby se tu clovek zdrzel co nejdil, ale aby se sem co nejvickrat vracel. Jinak je tahle strankä, co se tyce webdesignu udelana profesionalne. Webdesign totiz neni jen graficky design stranky, ale zpusob jakym je web navrzen. V praxi jde o to, ze by meli byt co nejvic user-fiendly, aby se na nich takrka kdokoli mohl snadno orientovat a pouzivat. Ja vim grafika tu neni neco supr-extra-ultimatniho, ale lidem pro ktery je to urceny a ktery sem chodej si nestezujou a to sem chodi sakra kresliru. Tak povaz: Proc je to tak spatne kdyz si stezuje tak malo lidi. A neohanej se argumentem ze tu nikdo nemame vkus a cit pro kresbu. To se pak koukni do galerie.

Zack [16:48:44 09.02.2005]
Mick: zas bych ho hned nepopravoval... ale jestli chces, tak ti muzu dat na mistra telefon... joo, google je mocna zbran :)

S grafikama (zvlast s tema, co maj vytvarku nebo hur, zrovna ji zacali studovat) je problem ten, ze vetsinou jejich chapani webdesignu konci (vlastne zacina) u toho "design".

to me napada.... Saetia: navstevnost neni NIJAK zavisla na designu (pokud mluvime o ezinu, nikoliv obecne, kde se jiste najde nekolik oboru, kde efektni design svoji roli hraje) ... Navstevnost dela z kratkodoboeho hlediska dobry PR, z dlouhodobeho pak obsah...

Nicmene nenech se zastrasit Mickou... fakt neco posli... grafiku, kresbu (plastiku raci ne, mam maly byt) ... jsem na to uprimne zvedavy...

Mick [16:31:51 09.02.2005]
kurva to je chyb

Mick [16:01:11 09.02.2005]
2 saetia: Coze? TY chodis na stejnou skolu jako Grus? Oooo velky, ja se ti tak klanim, jsem proti tobe desny hovno...

Hehehehehe

Ted jsi me fakt dost dobre pobavil. 1) Grafika na Comxu se mi libi a to hodne. Je to svezi a cerstvy a hlavne vzdusny. Vis, mozne nekdy pochopis, ze upotava by nemela forma,, ale obsah. A ty myslim tak trochu je taky Zackuv cil. Ono prijit na vytvarne skvele udelanou stranku je prima, ale kdyz tam neni coby se clovek dozvedel...

Jinak si u me fakt frajer, desne te zeru, kdyz delas tu holarku. Podle me uz toho klidne muzes nechat, uz ted si hvezda.

Jen tak mimochodem by me zajimalo, co jsi vlastne za ubozaka. Di si tydle pindy psat nekam doprdele, kde ti za to daj jednicku a kde je na to nekdo zvedavej. Nebo drz hubu a radsi neco napis nebo nakresli a tim nam dokaz, jaka ses hvezda. Ale kazat nam tady takhle nejakou radobyestetickou moralku...

mára [11:36:24 09.02.2005]
tak me napadlo, ze chodim po Karlove moste... asi ze me bude prezident...

Zack [10:11:22 09.02.2005]
saetia: :) uz mi chybi jen ukazky na tve prace... Jinak "prijima ale nevnima" je pro me nejvyssi znamka ohodnoceni, jakou jsem chtel na grafiku slyset :) O tom totiz imho prumyslovy design je... chapu, ze na vytvarce (kde budes nejspis prvnim rokem a zrovna jsi objevil, ze jsi nejvetsi hvezda na svete a se vsemi mas potrebu se o to podelit,... v pohode, v prvaku sou takovy vsichni) vas uci jiny veci... Prijdi s necim lepsim, s originalnima barva (hodne stesti, dobrych pet let se v designu nic originalniho neobjevilo, uz se jen recykluju, ale ty na to prijdes), treba si to od tebe i koupim, ja na tehle grafice nejak nelpim :)

p.s. neboj, ja si to tak neberu :)

mára [21:48:04 08.02.2005]
nevim jestli se smat nebo plakat :)

filip [21:15:14 08.02.2005]
Diky, saetio. Uz dlouho jsem se tak od srdce nezasmal, jako kdyz jsem si precetl tohle.

saetia [20:46:47 08.02.2005]
cus,
nechci aby vas tohle nasralo ale: design comxu je tragedie...snazi se drzet krok se strankami spolecnosti, ktere si objednavaji spickove grafiky a udavaji momentalni trend...
Vite existuje neco jako graficky codex (pravi grafici, kteri nenavidi lidi co si na vizitku napisi grafik ale nemaji ani zakladni vzdelani a zkusenosti s grafikou, si toho codex setsakramentsky vsimaji a tem kteri ho naprosto nevkusne prekroci nejakou strasnou dekadenci prekroci se radi vysmeji) ten codex je taky treba o pouzivani pisma to je az do oci bijici: momentalni pismo se nehodi ale to vubec...pismo jestli ti muzu poradit by melo korespondovat s "logem" cili podivne X v levem hornim rohu...ted barvy: chapu ze kazdy si mysli ze oranzova, cerna a bila jsou diky skate-techno designum (kterych je vsude habadej) ultra cool ale zkus do noveho designu pridat trochu invence a prid s necim originalnim...vis vsechno koresponduje se vsim...grafika na momentalnim comxu je vsedni a kazdy ji tak nejak prijma ale nevnima...zkus se nad tim hodne zamyslet a vytvorit grafiku ktera lidi pritahne...podvedome stravi na strance delsi cas a zapamatuji si ji lepe...a o to snad de ne? preji tedy mnoho stesti pokud se rozhodens grafiku zmenit urcite prides s necim 100% lepsim
ps.: sorry, chodim do vytvarne skoly vaclava hollara (ano skola kam chodil Jerie, Grus i Lachman) a takhle ostrou kritiku si clovek musi vyslechnout vice nez casto aby zkvalitnil svou praci

Zack [09:55:57 04.02.2005]
mara: je mi to fuk :)

Mick [19:57:25 03.02.2005]
No. Na tom neco bude. I kdyz publicistika je nekdy stejna spina, jako tohle auditko :-)

mára [18:21:16 03.02.2005]
Zack: mozna je to detail, ale nebylo by logictejsi soupnout tlacitko Comicsdb, vedle Publicistiky? Precijen to ma bliz k publicistice nez k auditku...vadi mi to hlavne proto, ze jsem zvyklej klikat uplne nejniz a ted me to dycky odhodi na CDB.

Zack [14:38:22 03.02.2005]
vim

mára [14:20:22 03.02.2005]
Zack: obrazky u clanku na titulce pretekaji na uroven dalsiho clanku (u clanku s kratsim uvodem) - ve Firefoxu i v IE...ale to asi vis,co?

Zack [12:27:22 03.02.2005]
spis ne

Quacky [20:49:20 02.02.2005]
zack: a pridas doleva i ikonky nevru a battlu??

Zack [12:59:33 02.02.2005]
vim a vim :)

vifi [11:59:18 02.02.2005]
Nezobrazuje se Demos.

Quacky [06:57:56 02.02.2005]
zack: newim-to asi vis- ale v galerce nende psat komentare...

Quacky [06:55:51 02.02.2005]
...asi :)

Quacky [06:55:42 02.02.2005]
zack: hned v pravym rohu toho cerneho panelu, kde mas prihlasovaci nick...

Zack [16:59:32 01.02.2005]
ha... na to sem asi zapomnel... kde byl puvodne? :)

vifi [15:55:04 01.02.2005]
Nejak nemuzu v Mozille ani v IE objevit krizek pro odhlaseni.

vifi [09:17:13 01.02.2005]
Zack: Mozilli bratri dekuji.

Zack [00:20:01 01.02.2005]
to je Tank Girl a ted ti z hlavy jmeno autora nereknu, ale rozhodne to neni Sam Kieth (na toho je to moc realisticky)

mára [00:08:17 01.02.2005]
ok. btw. ten obrazek je od...Sam Kietha? (jen tipuju)

Zack [23:29:46 31.01.2005]
no to dela nejak nahodne... jednou to je ok, jednou se to proste posune... ted to priporitu nema, az bude fungovat vsechno ostatni, budu resit optimalizaci pro minoritni prohlizece...

mára [23:17:10 31.01.2005]
uz je to skoro v poradku. nezalogovanej ok. po zalogovani mi par slov z uvodniku preteklo vpravo

Zack [22:50:31 31.01.2005]
Melo by to byt lepsi...

mára [22:08:41 31.01.2005]
Zack: ja mam taky Firefoxem, ale jsem tak tolerantni, ze potom, co se to v tom porafalo jak rikas jednotlive clanky pres sebe, pouzivam na comx IE. to jsem tolerantni co? :) dostanu pusu? :-)

vifi [15:45:09 31.01.2005]
Ja se tedy velmi za Mozillu primlouvam.

Zack [15:20:08 31.01.2005]
Turlogh: ja vim... kde sou ty casy, kdy IE melo 96% ... ted je to sama alternativa, kazdy si pravidla pro zobrazovani predstavuje jinak, clovek aby pri vyvoji jakykoliv stranky delal nekolik variant ... (a ty posahany nazory, ze by to melo chodit primarne na mozille, z toho mi vzdycky smichy praska slepy strevo :)

Turlogh [14:11:40 31.01.2005]
to Zack: Aniz bych nejak loboval za Firefox ci Mozillu (taky to nepouzivam a nechapu, proc bych mel :-) - moje osobni skromna zkusenost hovori, ze jsou dost oblibene a pouziva je celkem dost lidi, takze tuto zalezitost asi neni radno podcenit...

Zack [12:48:48 31.01.2005]
Mikaa: myslis treba "Jednotlive textove casti se prekryvaji."? :)) Screenshot je idealni... ja si tu sracku zas vecer nainstaluju a zkusim to css poladit, aby to fungovalo i na tom firefoxovi...

Mikaa [12:39:46 31.01.2005]
Jo. Screenshot me nenapadnul. Sorry. Jinak tohle, jak jiste uznas, jde jen dost tezko popsat :-)

Zack [12:22:23 31.01.2005]
Quacky: vzhledem k tvemu prispevku je slovo "nikam" asi znacne prehnane :))

Quacky [11:47:55 31.01.2005]
hm ale miky ma pravdu nikam nende osat :) -ja si pockam *MUHAHA*

Zack [10:48:12 31.01.2005]
... tak mi poslal Drakeus screenshot (tak to ma byt, vykriky "mam to blbe" sou mi na prd) ... Firefox/Mozilla si jaksi nedokaze poradit s nekterymi css definicemi... no nevadi, zkusim s tim neco udelat... mozna...

Zack [09:56:52 31.01.2005]
Mikaa: ad firefox (nechapu, proc to nekdo pouziva, ale budiz :) - konkretne prosim... (auditko nefunguje, protoze neni predelany)

mára [07:39:04 31.01.2005]
"Nechte si ty rady! Nechte si ty amaterske rady!" :-))

Mikaa [00:02:48 31.01.2005]
V Exploreru dobry, ale nejde auditko. Ve Firefoxu naprosto strasny...

Quacky [22:21:55 30.01.2005]
a kdyz uz ses u pridavani tech tlacitek...das tam aji neverendcmx a battlecmx???

Quacky [22:21:02 30.01.2005]
na co je ten krizek :)))

Quacky [22:20:37 30.01.2005]
hm

Max Nagazh [11:56:08 29.01.2005]
Pridavam se ke skupine, ktera je pro ZACHOVANI desingu :o)

mára [23:03:02 28.01.2005]
ja bych Zacka nepretezoval kravinama :)

Quacky [18:56:49 28.01.2005]
ja bych byl taky pro ten autologin :)

Zack [09:52:07 28.01.2005]
mikaa: nebud linej...

Mikaa [09:49:58 28.01.2005]
Jo a prosim, mohl by tam byt auto login/volba prihlasovat automaticky? Dik!

Zack [09:40:50 28.01.2005]
Design uz neni potreba resit, uz sem zacal programovat novy engine nad tim soucasnym...

Quacky [21:10:35 27.01.2005]
moje otazka: a a¨jaky by teda byl new design? myslite presne jako comicsDB ?? jestli jo tak bych zustal u tohoto designu....a sem pro pridelani tlacitek neverendingcomx a battlecomx na levou listu...

Mikaa [10:50:36 27.01.2005]
hrrrrrn hrrrrrrrrn

Zack [09:42:55 27.01.2005]
... vsak uz to jede...

Mikaa [09:10:37 27.01.2005]
Taknekdo namazte Zackovi chleba se sadlem a jedem!!!

Zack [22:24:26 26.01.2005]
vifi: ted jak to je, tak asi dost dobre neni v cem a jak vyhledavat... uprimne, ted jeste netusim, jak bude presne galerie resena ... ale pokud to pujde (resp. bude to mit smysl), tak vyhledavani/filtrovani v galerii bude...

lobodlak [19:19:49 26.01.2005]
Jediný co bych přidal sou ikonky s Battlem a Neverendingem na lištu vlevo,design zachovat,publicistika mi moc nezajímá,spíš víc battlů...dáte mi odkaz na ty vaše Battly?docela rád bych to viděl.

mára [17:13:19 26.01.2005]
Mikaa: .....ja Ti to raci napisu do mejlu.....

vifi [17:12:36 26.01.2005]
Myslim v comicsech a obrazcich, ktere jsou vystaveny na comxu.

vifi [17:11:23 26.01.2005]
Navrh: Filtrovani a vyhledavani v Db comicsu.

Zack [16:17:40 26.01.2005]
Mikaa: sorry, tebe bych nechal psat vseobsazny kecy, jen kdybych chtel nekomu vyhlasit valku :) Uvodnik si necham, ja se obcas rad vykecam :)

Souteze asi vic kreslirske (uz mam v hlave dalsi, ale asi vyhlasim az v novem Xku)

Mikaa [15:58:24 26.01.2005]
Nemenit, Uvodnik nahradit nejakymi vseobsaznymi/bezobsaznymi kecy (klidne napisu), zachovat rozsah obrazku i textu. Dva weby muzou jet klidne, ale jako rozumni lide vime, ze by mely spolupracovat, ne si konkurovat. Nechci se nikoho dotknout, ale novy web by mohl alespon vzdalene pripominat design comxu/ho doplnovat. Jakakoliv konkurence v tomhle ohledu nebude produktivni, ale naopak. Produktivni je konkurence kreslirska a scenaristicka a k te je myslim mista dost. Muz byt i publicisticka. Hlavne nejak dohodnete, aby byly updaty, tedy aby web ZIL, protoze vetsina z nas se setkava jeho prostrednictvim. Plus bych kazdej kvartal vyhlasoval souteze. Kategorie: Nejlepsi komiks, nejlepsi strip, nejlepsi kresba, nejlepsi scenar + cena utechy. To pritahne vic lidi, bude konkurence, Zack je sef a dohodne, ze vitezna dila se budou tesat do kamene na Vaclavaku!

Zack [15:23:27 26.01.2005]
mara: uprimne, ja tohle lamani uz tak dost prtavyho chleba moc nemam rad a myslel sem, ze si to vezmete komplet. Ale ok, pockam, co z vas vypadne (a taky, co ze me vypadne), a pak pripadne domluvime nejakou uzsi spolupraci, jeji formu a vzajemne "kompetence" :)

mára [15:17:15 26.01.2005]
ad uvodnik: tak to je super! :) to sem necekal

mára [15:16:23 26.01.2005]
Zack: ano. 2 battly na 2 webech. lidi je na to dost. ten battle na mem o Othelovem webu je pokracovanim Comiczbattlu z letosniho Comiczconu, takze tam budou i stejny tymy (Prdelatej netvor a Alencin kralicek) pokudvim, tak jedina osoba spolecna temhle dvema battlum sem ja a ja to rozhodne zatim uhraju :-). I na neverending si chceme "vyrobit vlastni klientelu". zatim budeme tvorit jen ja a Othelo, casem snad Andraste a lidi z Prdelatyho netvora taky, takze mlatit by se to nemelo.

Zack [13:42:29 26.01.2005]
mara: samozrejme vychazim z predpokladu, ze uvodnik bude jednou tydne aktualizovan, stejne jako obrazek (tak jak to kdysi byvalo). Battle na COMXu uz nebude, ne? Nebo predpokladas, ze pojedou dva soubezne na dvou webech?

mára [13:38:29 26.01.2005]
Zack: misto uvodniku? to je uplne jednoduchy :) rozsiril bych ten titulni obrazek :) no a jestli se ti nechce opoustet ten ctvercovej format toho obrazky...tak, bych navrhoval ten uvodnik tak jednou za mesic aktualizovat. nebo by tam mohl bejt takovej presnej odpocet, kolik zbyva casu do uplynuti battle-limitu - to by se docela hodilo :)

ClimbVibe [13:17:52 26.01.2005]
Taky se primlouvam k ZACKOVAT. Je to prehledny a design v pohode.

Zack [12:44:29 26.01.2005]
ok... co tedy pridat, co vam prijde zbytecne a zabira misto? (viz poznamka o uvodniku od mary :)

vifi [12:43:17 26.01.2005]
Soucasny design mi prijde prehledny. Nemenil bych.

Zack [12:21:40 26.01.2005]
mara: ne ze by to bylo pravdepodobny, ale proc vyhodit uvodnik a co misto nej?

mára [12:19:55 26.01.2005]
ja jsem pro ZACHOVAT. tenhle design mi fakt prijde docela nadcasovej. jen 1 vec- hlasuju pro vyhozeni uvodniku...

1997 - 2005 © comX.cz